  • 11. Data: 2003-01-07 20:08:32
    Temat: Re: windykator-jakie uprawnienia:-)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | Nie mam za wiele do ucięcia ale jesli wyrostek robaczkowy Cię zadowoli to
    | służę uprzejmie:-))

    E tam! Nie liczy się. Wyrostek, to można wyciąć a nie odciąć.

    | Nie odpisal im nigdy w zyciu:-))

    A co, pisać nie umie? A jak Ci o tym nie powiedział?

    | Pierwsze wezwanie, drugie wezwanie, wezwanie ostateczne i
    przedsądówka:-)))
    | Radosna korespondencja:-)))

    No to akurat w sumie wyszedł im prawie koszt poleconego za zwrotnym
    poświadczeniem odbioru. Już po pierwszym razie wiedzieliby, że gość tutaj
    nie mieszka. Przedsądówka też zwykłym listem? Genialne. No to chyba będą
    wzywać na świadka listonosza, że to nosił.

    | Pewnie się bali, ze jak wysylają zwyklym to nie dochodzi:-))))) Ale nie
    | wpadli na to, aby wyslać jeden ale polecony:-))

    Mnie sie raczej wydaje, że zastosowali prawo Marphe'go: "Każda bzdura
    powtórzona wystarczająco wiele razy staje się prawdą". Za mało razy
    powtórzyli jeszcze. Oczekuj kolejnych pism.

    | No tak, to dodatkowo komplikuje sprawę:-)))

    Bardziej, niz sądzisz. A jak oni go pozwą? Co wpiszą w pozew. Adres dla
    korespodencji?

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 12. Data: 2003-01-11 14:33:55
    Od: "Sylwek" <s...@p...onet.pl>

    hej

    Podczepie sie pod ten watek, bo po co tworzyc nowy.
    Mam podobny przypadek jak Hanka.
    Mianowicie wynajmuje mieszkanie, ktore poprzednio wynajmowal ktos inny i ow
    ktos nieuregulowal rachunkow w kablowce. Kablowka nie mogac wyegzekwowac
    kasy od dluznika oddala sprawe do firmy windykacyjnej. I wlasnie od jakichs
    2 mies. dostaje - oczywiscie listem zwyklym - wezwania do zaplaty. Przed
    swietami przyszla przedsadowka (listem zwyklym), a wczoraj kwiatek w stylu
    tego jaki dostala Hanka. Pozwole sobie zacytowac:
    "Informacja o przekazaniu sprawy do Dzialu Windykacji Bezposredniej i
    Egzekucji.
    Dzial Windykacji Bezposredniej i Egzekucji firmy Kruk sp. z o.o. informuje,
    ze w zwiazku z bezskutecznoscia prowadzonych dzialan majacych sklaonic
    dluznika do *dobrowolnej* (podkr. moje)
    zaplaty wierzytelnosci naszego mocodawcy xxx przejal od Dzialu Obrotu i
    Windykacji Wierzytelnosci dalsze dochodzenie. Ignorowanie kolejnych wezwan i
    propozycji ugodowego zalatwienia sprawy wskazuje jednoznacznie, ze dluznik
    nie zaplaci dlugu *dobrowolnie* Dzial Windykacji Bezposredniej i Egzekucji
    informuje zatek, ze w przypadku braku zaplaty kwoty 508,14 w
    nieprzekraczalnym terminie do 2003-01-13 przystapi bez dalszej zwloki do
    odzyskania z uzyciem prawem przewidzianych srodkow egzekucyjnych naleznosci
    powiekszonej o kwoty: kosztow sadowych 990,21. lacznie naleznosci wyniosa
    1498,35. Jedyna mozliwoscia unikniecia konsekwencji prawnych i finansowych,
    o ktorych byla mowa w poprzednich wezwaniach, jest zaplata bezspornie
    przyslugujacej *nam* naleznosci we wskazanym terminie."
    Ostatnie zdanie jest najlepsze :-) " Proby negocjacji terminu wplaty lub jej
    wysokosci sa bezcelowe i spowoduja natychmiastowe podjecie zdecydowanych
    dzialan"

    Nie chce mi sie trwonic kasy na telefony do Wroclawia zeby wyjasnic
    nieporozumienie, bo przeciez to nie moja sprawa i tez z niecierpliwoscia
    czekam na odwiedziny panow z firmy Kruk :-)

    pozdr

    Sylwek

  • 13. Data: 2003-01-12 15:38:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Sylwek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chce mi sie trwonic kasy na telefony do Wroclawia zeby wyjasnic
    > nieporozumienie, bo przeciez to nie moja sprawa i tez z niecierpliwoscia
    > czekam na odwiedziny panow z firmy Kruk :-)

    Cha cha - jak Cie nawiedzą ci weseli panowie to daj znać - chocby do mnie na
    priw:-)) Ja się zrewanżuję tym samym jesli pojawią się moi, oblatani
    literacko:-)))))

    HaNkA