  • 1. Data: 2003-01-06 18:25:36
    Temat: Odszkodowanie za tzw"Nieszczesliwy wypadek"
    Od: "goomim" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    JEstem studentem, w szkole ubezpieczylem sie w PZU o nieszczesliwych
    wypadkow. Taki nieszczesliwy wypadek zdazyl sie. Zerwalem wiazadlo krzyzowe
    przeszedlem operacje.Czeka mnie jeszcze dluga i kosztowna rechabilitacja.
    Teraz chcialem sie zglosic po odszkodowanie bo wydaje
    mi sie ze to wlasnie byl nieszczesliwy wypadek.
    Chcialbym zasiegnac rady jak do tego sie zabrac, zeby raz wyciagnac jak
    najwiecej dwa zeby nie zostac wyrolowanym przez firme ubezpieczeniowa.
    Czy firma ubezpieczeniowa bedzie potrzebowala jakies dokumenty odemnie?
    Czy moze maja swojego jakiegos "rzeczoznawce :)" Ogolnie chodzi mi o to na
    co zwrocic uwage.