  • 1. Data: 2003-01-06 17:48:33
    Temat: rachunek za energie
    Od: "MJ" <m...@w...pl>

    Mam pytanie.
    Z powodu trudnej sytuacji mam zalegly jeden rachunek za energie z mc.
    grudnia.
    Chcialam sie czuc ok i nie bac sie za ktos mnie bedzie nachodzil w spr. tego
    rachunku i chcialam wystosowac do nich pismo ze w\w rachunek ureguluje
    20tego mc.
    Zadzwonilam do nich z pytaniem do jakiego dzialu moge je zaniesc.Okazalo sie
    iz moge je sobie wsadzic gleboko bo oni i tak maja prawo w miedzyczasie mi
    odciac prad.
    Czy Energa ma prawo ot tak sobie odciac prad z powodu 500zł ktore
    nieuregulowalam w grudniu.?Czy nie powinni najpierw ustosunkowac sie do
    mojego pisma?

    MJ.

  • 2. Data: 2003-01-06 17:50:40
    Temat: Odp: rachunek za energie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MJ <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avcfc4$q1p$...@n...tpi.pl...
    > Zadzwonilam do nich z pytaniem do jakiego dzialu moge je zaniesc.Okazalo
    sie
    > iz moge je sobie wsadzic gleboko

    bo pewnie rozmawialaś z jakąs zarozumiałą pindą ...nie rozmawia sie w takich
    kwestiach z byle kim ...

    Czy nie powinni najpierw ustosunkowac sie do
    > mojego pisma?

    przeslij listem poleconym a sama się przekonasz...oczywiście ładnie
    uzasadnić zwłoke ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-06 20:47:37
    Temat: Re: rachunek za energie
    Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl>

    Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy Energa ma prawo ot tak sobie odciac prad z powodu 500zł ktore
    > nieuregulowalam w grudniu.?Czy nie powinni najpierw ustosunkowac sie do

    Z powodu miesięcznego zadłużenia nikt nie wyłącza prądu ! Poczta nieraz dwa
    tygodnie przelewa pieniądze wiec się nie martw zapłacisz tylko odsetki. Ja
    wielokrotnie zapominałem nawet płaciłem 2 jednocześnie z czystego gapiostwa
    lub braku czasu i na każdym następnym miałem pozycję odsetki za zwłokę.
    Jeśli płaciłeś wcześniej to nie potraktują ciebie jako przestępcę naciągacza
    bo odsetki to dla nich nawet dobry interes. Martw się jak nie zapłacisz
    drugiego.

  • 4. Data: 2003-01-07 01:12:09
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej i B." <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    naciągacza
    > bo odsetki to dla nich nawet dobry interes. Martw się jak nie

    Żebyście się nie zdziwili. Mój własny szwagier wrócił któregoś wieczora
    z imprezy, otwiera drzwi, odruchowo naciska pstryczek a tu ciemno...
    Myśli sobie - aha - bezpiecznik - udaje się w kierunku bezpiecznika a tu
    zonk - wszytso ok. Wyszedł z powrotem na klatkę schodową - poszedł do
    miejsca, gdzie zwykle są liczniki a tam jego licznika nie ma. Poczekał
    do rana - cóż bidny miał zrobić i rano pojechał do zakładu
    energetycznego z potwierdzeniem wpłaty - _kilka_ dni po terminie. A do
    nich nie doszło. Gdzieś ta forsa sobie szła. I dowiedział się tam, że w
    umowie jest teraz zapisane tak, że jak ktoś ma nawet _tygodniową_ zwłokę
    to mogą bez żadnego ostrzeżenia odciąć prąd. Ponieważ szwagier zmieścił
    się w tygodniowej zwłoce, to łaskawie pozwolili mu nie płacić za ponowne
    podłączenie licznika. Zaznaczam, że wcześniej nie miewał zaległości.
    Więc to nie takie hop jest.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana