  • 1. Data: 2002-05-17 14:09:40
    Temat: windykacja naleznosci
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

    Może trochę NTG, ale mam takie pytanko, (chodzi o dlug komórkowy), czy z
    firmą intrium justitia można ugadać się na zapłacenie długu w ratach, bo nie
    stać mnie na zapłacenie tego w jednym kawałku?

    Pozdrawiam
    Macieju

  • 2. Data: 2002-05-17 21:19:35
    Temat: Re: windykacja naleznosci
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Macieju" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > stać mnie na zapłacenie tego w jednym kawałku?

    Pewnie moja rade Cie zszokuje, zle moze ICH bys sie zapytał? Skąd MY to mamy
    wiedzieć?

    Depi.

  • 3. Data: 2002-05-18 10:58:46
    Od: "MAX" <m...@m...com.pl>

    myślę że po to jest grupa by inni podzielili się podobnymi wrażeniami, chyba
    że ty traktujesz ją tylko jako tablicę ogłoszeń lub sensacyjnych wiadomości.

    Maciey

  • 4. Data: 2002-05-18 14:09:58
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Pewnie moja rade Cie zszokuje, zle moze ICH bys sie zapytał? Skąd MY to
> [...]
    Może mnie nie zszokowało, natomiast pytanie pojawiło się dlatego, że czyta
    tą listę dużo osób i może ktoś po prostu wie, lub miał taką sytuację. Ja nie
    mam żadnego doświadczenia w rozmowach z tego typu firmami. Gdyby wszyscy
    odpowiadali w taki sposób, jak Ty, na wszystkie pytania, to chyba straciłoby
    sens istnienie większości grup dyskusyjnych.

    Pozdrawiam
    Macieju

    PS. Żeby uciąć wulgarne komentarze, które można przeczytać w odpowiedzi na
    takie pytanie (polecam archiwum pl.misc.telefonia.gsm) chcę dodać, że mam
    zamiar to zapłacić, a powstała sytuacja jest po prostu karą za sklerozę.

  • 5. Data: 2002-05-19 13:01:04
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    straciłoby
    > sens istnienie większości grup dyskusyjnych.

    Straciłoby, gdyby pojawiały się takie pytania, jak Twoje. Skąd mogą ludzie
    na liście wiedzieć, czy _konkretna_ firma w _konkretnej_ sprawie rozłoży
    _konkretnej_osobie _konkretną_ należność na raty??? W sytuacji, gdy
    odpowiedź możesz uzyskać dzwoniąc do nich i się pytając, a my możemy tylko
    spekulować, pytanie grupy chyba nie ma większego sensu, prawda? Gdybys
    spytał, czy istnieje mozliwość rozłożenia takiej należności na raty,
    odpowiedzielibysmy, że prawnie tak. I tyle. Ale po co?

> [...]
    > zamiar to zapłacić, a powstała sytuacja jest po prostu karą za sklerozę.

    No to w czym problem? Dzwoń, mów jak jest i tyle.

    Depi.

  • 6. Data: 2002-05-19 22:47:34
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
> [...]
    > spytał, czy istnieje mozliwość rozłożenia takiej należności na raty,
    > odpowiedzielibysmy, że prawnie tak. I tyle. Ale po co?

    :-))))
    No i cały czas sie nie rozumiemy, chciałem się raczej odwołać do
    doświadczenia grupowiczów. Zdaję sobie sprawę, że nikt nie jest jasnowidzem,
    ale zakładałem, że _być_może_ ktoś był w podobnej sytuacji i ma jakieś
    doświadczenia w tym temacie. W każdym razie dziękuję za odpowiedź, że prawne
    możliwości takiego rozwiązania są możliwe.

    Pozdrawiam
    Macieju