  • 11. Data: 2023-04-17 21:46:14
    Temat: Re: wina
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz o tym, że medycyna sądowa korzysta z badań Niemców, które oni
    > robili na więźniach przykładowo?

    A z jakich badań korzystał superbiegły jarosław be z łodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-04-17 22:04:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.04.2023 o 21:46, Shrek pisze:

    > A z jakich badań korzystał superbiegły jarosław be z łodzi?

    Zapytaj go. Wątpię, ktokolwiek inny to wiedział, więc pytanie tu na
    grupie ma niewielki sens.
    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-04-17 22:18:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zapytaj go. Wątpię, ktokolwiek inny to wiedział, więc pytanie tu na
    > grupie ma niewielki sens.

    Pytam bo ty się powoływałeś że nie da się wykluczyć że...

    No więc w jaki to sposób chciałbyś wykluczyć że dzieciak nie wzioł i
    umarł. Oczywiście w chuja tnę, ale skoro biegły i ty za nim możecie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-04-18 01:00:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    67661,dziecko-zmarlo-bo-matka-zostawila-je-w-nagrzan
    ym-aucie-prokuratura.html

    > Nieumyslne nie wymaga swiadomosci.

    Zgadza się, ale niumyślne może być usprawiedliwione bądź nie. Jeśli to
    pierwsze to nie będzie winy.

    "Zgodnie z relacją świadków, 22 czerwca ubiegłego roku matka
    półtorarocznego dziecka podjechała pod żłobek na osiedlu Pogodno w
    Szczecinie. Kobieta pracowała niedaleko, więc poszła pieszo do
    pracy nie zdając sobie sprawy, że jej syn został sam w zamkniętym
    samochodzie."

    Widać co się pewnie stało, ale raczej nie da się tego obiektywnie
    usprawiedliwić. No chyba, żeby iść po lini jakiś problemów rzutujących
    na jej stan psychiczy. Dawno nie było mi nikogo tak żal jak tej babki.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2023-04-18 06:20:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widać co się pewnie stało, ale raczej nie da się tego obiektywnie
    > usprawiedliwić. No chyba, żeby iść po lini jakiś problemów rzutujących
    > na jej stan psychiczy. Dawno nie było mi nikogo tak żal jak tej babki.

    Mi też zryło banie na dwa dni:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-04-24 08:29:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dopiero co było podobnie z ojcem innego dziecka :-((
    Śpijcie, Maluszki...