  • 1. Data: 2023-04-17 21:55:30
    Temat: Dwa niusy z prokuratury
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania w sprawie męża witek -
    zaskoczenia nie ma, ale... uznała że córka nie jest pokrzywdzona, więc
    nie przysługuje jej prawo do odwołania się od decyzji - serio...
    Prokurator nie zna 52 kpk?

    "W Prokuraturze Rejonowej Kraków-Śródmieście Wschód zarejestrowano
    postępowanie w sprawie narażenia nieustalonych osób na bezpośrednie
    niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu
    poprzez oblanie się - przez obywatela Ukrainy - substancją łatwopalną".
    Ciekawe co by było jakby pierdolnął basem z blutufa...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-04-19 13:02:19
    Temat: Re: Dwa niusy z prokuratury
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Apr 2023 21:55:30 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > zaskoczenia nie ma, ale... uznała że córka nie jest pokrzywdzona, więc
    > nie przysługuje jej prawo do odwołania się od decyzji - serio...

    Ale gdyby przeżył, to by nie było sprawy :-)

> [...]
    > poprzez oblanie się - przez obywatela Ukrainy - substancją łatwopalną".
    > Ciekawe co by było jakby pierdolnął basem z blutufa...

    No ale przeciez nieswiadomie.
    Co prawda w/w narażenie ma tez postać nieumyślną, ale nie wiem
    czy do komendanta mozna zastosowac ... ani do Ukrainca,
    który myśli, ze ma niegroźną rure od granatnika ...

    J.

  • 3. Data: 2023-04-19 17:52:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 13:02, J.F pisze:

    > Ale gdyby przeżył, to by nie było sprawy :-)

    Rzeczywiście. Ale skoro pokrzywdzony umarł, to obowiązuje 52kpk. Co
    prokuratura sobie myślała - że nikt nie zauważy?

    > No ale przeciez nieswiadomie.
    > Co prawda w/w narażenie ma tez postać nieumyślną, ale nie wiem
    > czy do komendanta mozna zastosowac ... ani do Ukrainca,

    W zasadzie to już bez znaczenia - zmarł. Ale k.o.mediant żyje:P

    > który myśli, ze ma niegroźną rure od granatnika ...

    Pomijając wątpliwą sprawę niepostawienia zarzutów, to może nie nadaje
    się na głównego kulsona?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-04-19 18:09:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Apr 2023 17:52:33 +0200, Shrek wrote:

    > Rzeczywiście. Ale skoro pokrzywdzony umarł, to obowiązuje 52kpk. Co
    > prokuratura sobie myślała - że nikt nie zauważy?

    opinie prawnikow nie raz mnie zadziwiały :-)

    > W zasadzie to już bez znaczenia - zmarł. Ale k.o.mediant żyje:P

    Tym niemniej jestem ciekaw, na ile mozna winę przypisac.
    Mimo nieumyslnosci nie powinno byc chocby sladu niedbalstwa w
    działaniu?

    > Pomijając wątpliwą sprawę niepostawienia zarzutów, to może nie nadaje
    > się na głównego kulsona?

    Skoro go mianowali, to widac sie nadaje :-)

    Schodów pilnuje dzielnie, willi też.

    J.

  • 5. Data: 2023-04-19 18:39:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 18:09, J.F pisze:

    > opinie prawnikow nie raz mnie zadziwiały :-)

    A mnie tak bardzo nie dziwi. Zastanawiam się jaki jest w tym cel. Na
    pewno "nie mamy pańskiego płaszcza" ale co dalej. Poszkodowana zapewne i
    tak wniesie zażalenie i do sądu trafi. Liczą na jakiś błąd formalny? Na
    przekroczenie terminu komplikując sprawę? Jakiś musi być, bo nie uwierzę
    że prokurator nie zna 52kpc i defacto narażając się na zarzut
    niedopełnienia obowiązków, skoro nie pouczył zgodnie z prawem.

    > Tym niemniej jestem ciekaw, na ile mozna winę przypisac.
    > Mimo nieumyslnosci nie powinno byc chocby sladu niedbalstwa w
    > działaniu?

    Zapewne można, tylko trzeba by chcieć a prokuratura nie chce.

    > Skoro go mianowali, to widac sie nadaje :-)

    Skoro to najlepszy kulson, to trochę źle świadczy o policji;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-04-20 20:30:04
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Rzeczywiście. Ale skoro pokrzywdzony umarł, to obowiązuje 52kpk. Co
    > prokuratura sobie myślała - że nikt nie zauważy?

    No dobra, ale co dalej w takim razie? Że przycięli to jasne, ale co dalej?
    Tylko postępowanie prokuratorskie wobec prokuratora (hahahaha)?

  • 7. Data: 2023-04-24 16:57:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Apr 2023 18:39:37 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > niedopełnienia obowiązków, skoro nie pouczył zgodnie z prawem.

    > Zapewne można, tylko trzeba by chcieć a prokuratura nie chce.

    A jak chce?
    A sprawca sie czuje niewinny?

    Np - jechal samochodem i wpadł w poślizg na zakrecie.

    Zimą to jest argument "jest zima, to trzeba dostowac predkosc do
    warunków i przewidywać gołoledź".
    Ale jak jest lato, zakret bez dodatkowego oznakowania, predkosc
    powiedzmy 80/90, sucho, tylko asfalt jakis sliski ..

    Oj tam, każdemu można minę wcisnąc :-)

    J.

  • 8. Data: 2023-04-24 17:10:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-19 o 17:52, Shrek pisze:
    > Rzeczywiście. Ale skoro pokrzywdzony umarł, to obowiązuje 52kpk.

    przestań pierdolić

    przez dziesiątki lat ludzie przy korycie rozporządzały środkami i
    mieniem na moją niekorzyść. mam ich pozwać że jestem chory i biedny?

    Zajmij się nowymi unijnopisowskimi podatkami przez które Twoje dzieci
    będą cierpieć biedę i być może poupadną na zdrowiu.

    Wszak jest ukrytym konfederatą który jeszcze sobie tego nie uświadomił ;-)

  • 9. Data: 2023-04-24 17:14:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2023 o 16:57, J.F pisze:

    > A jak chce?
    > A sprawca sie czuje niewinny?

    Powiedziałbym, że na ogół sprawca czuje się niewinny (albo tak twierdzi).

    > Oj tam, każdemu można minę wcisnąc :-)

    Kto nie piedolnął basem z głośnika niech pierwszy rzuci kamień:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-04-24 17:52:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.04.2023 o 17:10, _Master_ pisze:

    > Zajmij się nowymi unijnopisowskimi podatkami przez które Twoje dzieci
    > będą cierpieć biedę i być może poupadną na zdrowiu.
    >
    > Wszak jest ukrytym konfederatą który jeszcze sobie tego nie uświadomił ;-)

    To mówisz, że ta twoja "wolnościowa" partyjka, mająca szczytne cele
    ograniczania i likwidację podatków nie zagłosowała za wprowadzeniem
    podatków od zbiórek?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr