  • 11. Data: 2012-01-13 07:31:58
    Temat: Re: więcej niż jedna hipoteka - egzekucja tej dalszej
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-13 06:46, seba pisze:

    > czy ty wogole znasz prawo o windykacji hipotecznej?

    Nie. A co to je windykacja hipoteczna ?

  • 12. Data: 2012-01-13 07:43:35
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >Nie. A co to je windykacja hipoteczna ?

    i ty doradzasz na liście ludziom? Skończ narpiew prawo!!!

    Seba (radca p)

  • 13. Data: 2012-01-13 10:22:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-13 08:43, seba pisze:

    > i ty doradzasz na li?cie ludziom? Skoncz narpiew prawo!!!
    >
    > Seba (radca p)

    Teraz to ty chyba żartujesz z tym radc.pr.

    Ja też nie wiem co to jest windykacja hipoteczna, a prawo skończyłem (co
    prawda dawno)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 14. Data: 2012-01-13 10:23:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Ty tak na poważnie sądzisz, że zakładanie hipoteki na nieruchomości
    > która już ma hipotekę jest równie "skuteczne" co ta pierwsza?

    Przecież to zależy od okoliczności. Czasem jest równie skuteczne.

  • 15. Data: 2012-01-13 10:30:22
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >Teraz to ty chyba żartujesz z tym radc.pr.

    to pewnie zmian w kc i kpk nie śledzisz

    Seba

  • 16. Data: 2012-01-13 10:39:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-13 11:30, seba pisze:

    > to pewnie zmian w kc i kpk nie ?ledzisz

    Dobra, zapodaj art. kc czy kpc który mam przeczytać aby się dowiedzieć,
    co to, ta windykacja hipoteczna. Lubię poszerzać swoją wiedzę :)

  • 17. Data: 2012-01-13 17:22:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-13 11:39, Johnson pisze:

    > Dobra, zapodaj art. kc czy kpc który mam przeczytać aby się
    > dowiedzieć, co to, ta windykacja hipoteczna. Lubię poszerzać
    > swoją wiedzę :)

    Użyczysz czipsów ? Bo moje się już skończyły :)

  • 18. Data: 2012-01-14 06:11:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Użyczysz czipsów ? Bo moje się już skończyły :)

    <Johnson mode on>

    A co to są czipsy, bo ich nie mogę w kc i kpc znaleźć?

    <Johnson mode off>

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2012-01-14 11:32:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-14 07:11, Liwiusz pisze:

    > <Johnson mode on>
    > A co to są czipsy, bo ich nie mogę w kc i kpc znaleźć?
    > <Johnson mode off>

    Miałem przejść ponad, ale ...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Chipsy
    Pisownia polska CZIPSY.
    Keczup też istnieje.

  • 20. Data: 2012-01-15 17:52:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-14 07:11, Liwiusz pisze:

    > <Johnson mode on>
    >
    > A co to są czipsy, bo ich nie mogę w kc i kpc znaleźć?
    >
    > <Johnson mode off>

    No przepraszam bardzo. Wyraźnie zarzucano mi nie śledzenie właśnie zmian
    w kc i kpc, więc przypuszczam ze to (czyli windykacja hipoteczna) w
    jakiejś najnowszej nowelizacji było.