  • 1. Data: 2012-01-10 13:56:57
    Temat: Re: zajęte wynagrodzenie
    Od: "TomaszD" <t...@o...pl>

    Miał być EOT, ale widzę, że kolega nadal ma problemy z prostymi pojęciami.

    wiadomości news:4f0c1eba$1@news.home.net.pl...

    > Do konkretnej faktury, ale pod KW podpisuje się pracownik, który tę
    > fakturę "załatwiał".

    A jakie to teraz ma znaczenie kto i czy podpisuje? Chodziło mi tylko i
    wyłącznie o sam fakt, że nie zawsze przy wystawianiu kwitu KW czy KP musi
    mieć miejsce faktyczny przepływ gotówki, bo tegoś się przyczepił (a
    wcześniej Witek).

    > Nie. Przepływ występuje.

    W momencie wystawienia przez księgową KW do faktury za paliwo?
    Nie załamuj mnie :(

    > Jaki idiota przy kompensacie wystawia KW i KP?!?!

    Weź się może jednak dowiedz, jak to wygląda od strony_technicznej_, zanim
    zaczniesz kogoś wyzywać od idiotów.

    > Nie wiem, jaką widzisz tam magię,

    Ja właśnie nie widzę, więc chętnie się dowiem w jaki sposób Ty dokonujesz
    kompensaty wzajemnych zobowiązań - swoich i kontrahenta.

    > ale przepływu gotówki (także fikcyjnego) to nie wymaga.

    A kto mówi o przepływie gotówki przy kompensacie???

    > Mylisz kompensatę zobowiązań z kwotą wynagrodzenia pozostałą do wypłaty.

    Zacznijmy od tego, że to Ty najwyraźniej nie rozumiesz pojęcia
    "zobowiązanie". O "kompensacie" nie wspominając.

    > [ciach]

    > Tak się tłumacz ;->

    Akurat jesteś ostatnią osobę, której miałbym się z czegokolwiek tłumaczyć.

    Tomasz

  • 2. Data: 2012-01-10 14:03:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2012 14:56, TomaszD pisze:
    > Miał być EOT, ale widzę, że kolega nadal ma problemy z prostymi pojęciami.

    1. nie jestem twoim kolegą
    2. twój "EOT" nie ma dla mnie najmniejszej mocy prawnej

    [ciach]

> [...]
    > wyłącznie o sam fakt, że nie zawsze przy wystawianiu kwitu KW czy KP
    > musi mieć miejsce faktyczny przepływ gotówki, bo tegoś się przyczepił (a

    Formalnie rzecz biorąc KW/KP bez przepływu gotówki to fałszerstwo.

    > W momencie wystawienia przez księgową KW do faktury za paliwo?
    > Nie załamuj mnie :(

    Powodem do załamania będzie raczej podpisywanie dokumentów
    poświadczających otrzymanie czegoś bez faktycznego otrzymania tego
    czegoś - jeśli z jakiegoś powodu będziesz musiał to potem oddać, to
    będziesz miał przegwizdane.

    > Weź się może jednak dowiedz, jak to wygląda od strony_technicznej_, zanim
    > zaczniesz kogoś wyzywać od idiotów.

    Wiem, jak wygląda kompensata. Jest to wzajemnie zniesienie zobowiązań, a
    nie "wirtualna wymiana gotówki".

    > Ja właśnie nie widzę, więc chętnie się dowiem w jaki sposób Ty dokonujesz
    > kompensaty wzajemnych zobowiązań - swoich i kontrahenta.

    Ja nie, tylko księgowa. Odpowiednim dokumentem. I nie jest to dokument
    (fałszywie) poświadczający przyjęcie lub wydanie jakiejkolwiek gotówki.

    > A kto mówi o przepływie gotówki przy kompensacie???

    Ty.

    > Zacznijmy od tego, że to Ty najwyraźniej nie rozumiesz pojęcia
    > "zobowiązanie". O "kompensacie" nie wspominając.

    Mam o tym znacznie lepsze pojęcie - przynajmniej, w przeciwieństwie do
    ciebie, nie uważam za normalne i legalne wystawianie dokumentów
    poświadczających nieprawdę.

    Nie zrozumiałeś...

    Tak się tłumacz... przy kontroli.

  • 3. Data: 2012-01-10 14:56:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/10/2012 8:03 AM, Andrzej Lawa wrote:
    > Nie zrozumiałeś...
    >
    > Tak się tłumacz... przy kontroli.

    Daj sobie spokój.
    Pewne gatunki betonu są twardogłowe.