    From: "kac" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wiata => garaż pozwolenie na budowę ?
    Date: Tue, 19 Aug 2003 15:36:18 +0200

    Witam,
    Mam przy domu postawioną wiatę garażową i chciałem ja zabudować
    (postawić
    trzy ściany z płyt OSB i je ocieplić styropianem). Dom jest jeszcze w
    trakcie budowy i nie jest skończony.

    Pani w Urzędzie powiedziała mi że aby wybudować garaż muszę mieć
    pozwolenie
    na budowę. Nie umiała mi jednak powiedzieć czy jest ono potrzebne by
    zabudować wiatę. Powiedziała mi tylko abym do nich przyszedł to one
    zobaczą
    jakby to można było załatwić - jak nic chcą w łapę. Chciałbym pójść do
    Urzędu ale nie tylko z kopertą lecz raczej z wiedzą merytoryczną.

    Czy może ktoś z was miał podobny problem albo się z nim spotkał.
    Pragnę jeszcze przypomnieć, że od lipca 2003 roku nieznacznej zmianie
    uległy
    przepisy dotyczące pozwoleń na budowę.

    Dziękuję z góry za wszystkie uwagi / sugestie / porady.