    From: w...@h...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do zapłaty- prosze o pomoc obligaje przedwojenne
    Date: Wed, 10 Oct 2007 02:32:44 -0700

    Witam Was,

    jestem posiadaczką obilgacji przedwojennych, co do których Trybunał
    orzekła, iż Państwo powinno znaleźć sposób na zapłątę za nie.
    dowiedziaąłm się, iż żeby sprawa sie nie przedawniła nalezy wnieśc nie
    pozew tylko wezwanie do zapłaty rządu, którego opłata wynosi 40 PLN.
    Ponieważ nigdy,a le to przenigdy nie maiłam do czynienia z sadami i
    tego typy rzeczami, błagam powiedzcie mi jak sie pisze takie wezwanie
    i do jakiego sądu je składam(rejonowego?), co sie dalej
    dzieje.......narazam sie na jakies koszta

    dzieki za zyczliwa pomoc