  • 101. Data: 2020-07-16 15:51:22
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f104373$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 16.07.2020 o 10:28, J.F. pisze:

    >Nie mnie oceniać, co powinien. Wyjaśniłem przyczyny zaistniałego
    >stanu
    >rzeczy.

    >Ale może na rozprawie wyszły nowe nieznane wcześniej okoliczności?

    Srednio malo prawdopodobne - przeciez prokurator powinien dysponowac
    calym materialem dowodowym, a jak cos wyjdzie, to nierzetelny był.

    No chyba, ze rzetelny adwokat wyszuka jakis alkoholikow na swiadkow,
    czy zapis z monitoringu, co to w prokuraturze sie zagubil ..

    >Między Bogiem, a prawdą, to sam fakt poruszania się "na kogutach" nie
    >daje prawa taranowania pojazdów po drodze.

    ale daje prawo nie przestrzegania niektorych przepisow, wiec czy
    mozesz zarzucic, ze jechal 60 km/h a nie 50, wyprzedzal na
    skrzyzowaniu itp ..

    >W znanych mi wypadkach, jeśli
    >chodzi o kierujących karetkami, strażami pożarnymi i radiowozami
    >przeważnie orzeka się winę kierującego pojazdem uprzywilejowanymi.

    W polowie pewnie slusznie, w drugiej polowie ... nie jestem
    przekonany.

    Gdzies mi zaginal link do youtuba jak radiowoz wyprzedzal na
    skrzyzowaniu, nagrane przez jakiegos rosyjskojezycnego kierowce - a
    szkoda.

    ale np cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=fHF-G72LOfM

    J.

  • 102. Data: 2020-07-16 16:16:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emailna napisał w wiadomości grup
    com...

    >pierwszy prokurator widział winę SOP ale szybko przestał być
    >prokuratorem tej sprawy
    >nie wiadomo dlaczego ;)

    Z powodow zdrowotnych, a konkretnie problemow ze wzrokiem :-P

    J.

  • 103. Data: 2020-07-16 18:39:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 14:34, WS pisze:

    > Co do zablokowania kol, to ABS w samochodach jest juz z 15 lat obowiazkowy, sporo
    (wiekszosc?) motocykli tez ma

    W moto to chyba całkiem od niedawna montują w standardzie (w sensie
    mniej niż 10 co może oznaczać, że większość maszyn nie ma) - nie wiem
    jak skuterki 50 bo 125 w zasadzie mają wszyskit (bo to prawie same "nówki").

    Ja w swoim nie mam i dlatego raz już "położyłem maszynę". Jak jakiś
    motorzysta przy browarach opowiada że maszynę położył, to znaczy że się
    po prostu wyjebał bo zablokował koła:P

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2020-07-16 18:40:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 15:36, J.F. pisze:

    > Ponoc zrobili w tym slynnym niedawno wypadku w Warszawie na przejsciu
    > ... ale mieli szczescie, bo samochod prawie caly.

    Na 100% sam byłem zdziwiony widząc filmik. No i abs nie robił, więc w
    ogóle łatwo było sprawdzić ile jechał.

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2020-07-16 19:04:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, July 16, 2020 at 6:39:10 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > W moto to chyba całkiem od niedawna montują w standardzie (w sensie
    > mniej niż 10 co może oznaczać, że większość maszyn nie ma) - nie wiem
    > jak skuterki 50 bo 125 w zasadzie mają wszyskit (bo to prawie same "nówki").

    e, w moto zony jest, CBF600s z 2005, wg wiki byl w standardzie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF600#First_gen
    eration_(2004%E2%80%932007)_-_code_PC38

    > Ja w swoim nie mam i dlatego raz już "położyłem maszynę". Jak jakiś
    > motorzysta przy browarach opowiada że maszynę położył, to znaczy że się
    > po prostu wyjebał bo zablokował koła:P

    hm... jej sie ze 2 x udalo polozyc toto :(, bez zablokowania kol

    ale faktycznie opowiesci typu "polozylem moto i dzieki temu udalo mi sie uniknac
    wypadku" to bajki w 99%, jakos hamowanie na kolach jest sporo skuteczniesze niz d...
    po asfalcie ;)

    W sumie slyszalem o jednym przypadku gdzie mialo to sens: facet nie zauwazyl
    zamknietego szlabanu, polozyl moto, przeszlifowal pod, szybko sie pozbieral i opuscil
    tory przed pojawieniem sie pociagu ;) ;)

  • 106. Data: 2020-07-16 19:11:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 15:51, J.F. pisze:

    > Gdzies mi zaginal link do youtuba jak radiowoz wyprzedzal na
    > skrzyzowaniu, nagrane przez jakiegos rosyjskojezycnego kierowce - a szkoda.

    Zapewne chodzi ci o to

    https://youtu.be/a3mfeNcaPvc?t=131

    Policjanci zostali uznani winnymi z tego co pamiętam.

    --
    Shrek

  • 107. Data: 2020-07-16 19:17:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaraz zaraz - czy mi sie wydaje, czy pisales wczesniej, ze jak nie ma
    > sprawy, to nic nie mozna ?

    Bo to zależy od tego na co odpisywał;)

    BTW - dziś gadałem z jednym kulsonem dzielnicowym - zgłoszenie
    wykroczenia. Jego niemoc dzieli się na dwa etapy:

    - dopóki nie będzie zgłoszone wykroczenie to on nic nie może, bo nie ma
    zgłoszenie (nic w sense nawet mu ponoć rozpytaywać nie wolno - po prostu
    nic).

    - jak zostanie zgłoszone wykroczenie, to on już nic nie może, bo to
    wydział wykroczeń a nie dzielnicowy.

    - myślałem, że może w takim razie może coś w czasie zgłoszenia, ale to
    też nie on. Jaką w takim razie pełni rolę, skoro nic nie może nie
    potrafił mi odpowiedzieć.

    - a tak poza tym to on nic nie wie i nie może, bo mu się komórka zepsuła.

    To jest kurwa żenada - takie coś nosi mundur a potem płacze do
    słuchawki, że on to w zasadzie nic nie może, a nawet jakby mógł, to nie
    zrobi, bo jak on patoli uwagę zwróci to oni - uwaga kurwa! - to oni go
    nie słuchajom:( To na co komu takie kulsony?

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2020-07-16 19:20:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 19:04, WS pisze:

    > e, w moto zony jest, CBF600s z 2005, wg wiki byl w standardzie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF600#First_gen
    eration_(2004%E2%80%932007)_-_code_PC38

    Piszą że w standardzie tylko dla jednej z wersji, dla pozostałych dwóch
    w opcji.

    > ale faktycznie opowiesci typu "polozylem moto i dzieki temu udalo mi sie uniknac
    wypadku" to bajki w 99%, jakos hamowanie na kolach jest sporo skuteczniesze niz d...
    po asfalcie ;)

    No i nie da się niezauważyć, że u nas w "klubie" masszyny kładą zwykle
    ci bez absów;)

    --
    Shrek

  • 109. Data: 2020-07-16 19:24:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Srednio malo prawdopodobne - przeciez prokurator powinien dysponowac
    > calym materialem dowodowym, a jak cos wyjdzie, to nierzetelny był.

    Zapominasz, że prokurator który oskarżał to inny niż ci co badali
    dowody. Bo tamci byli zdania że z dowodów nie wynika wina seby.

    --
    Shrek

  • 110. Data: 2020-07-16 19:24:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

> [...]

    >zauwazyl zamknietego szlabanu, polozyl moto, przeszlifowal pod,
    >szybko sie pozbieral i opuscil tory przed pojawieniem sie pociagu ;)

    Teraz szlabany automatyczne i czas bywa krotki.
    Ale chyba i tak lepiej polozyc niz przywalic w szlaban ... i tez
    polozyc :-)

    J.