  • 1. Data: 2002-06-01 11:15:19
    Temat: wadium sadowe
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy ktos mógłby mi wyjasnić jak to wyglada w praktyce?
    Zamierzam pozwać do sadu mojego dłużnika. Wiem, że muszę wpłacic tzw wadium.
    Jak wysokie? No i najwazniejsze, co potem dzieje się z tymi pieniędzmi,
    zwłaszcza w sytuacji kiedy dłuznik mimo wyroku sądu nie płaci bo np przepisał
    wszystko na żonę(liczę się z taką sytuacją)
    Pozdrawiam, Ewa

  • 2. Data: 2002-06-02 14:32:45
    Temat: Re: wadium sadowe
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:adaac7$3a6$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    przepisał
    > wszystko na żonę(liczę się z taką sytuacją)

    Droga Ewo,
    Musisz oczywiscie wplacic tzw. wpis sadowy. Jego wysokosc uzalezniona jest
    przede wszystkim od wysokosci dochodzonego roszczenia oraz od rodzaju
    sprawy. Zapraszam na priv. Jezeli przedstawisz mi szczegoly sprawy to bede
    mogl Ci szerzej odpowiedziec.

    Pozdrawiam
    Kamil