  • 1. Data: 2003-08-10 18:20:45
    Temat: Jak zweryfikowac otrzymana premie gwarancyjna, Jak walczyc z PKO BP o prawidlowa premie? Czy ktos robil p
    Od: "Thomas" <t...@p...com>

    Witam,

    jwt.
    Otoz posiadalem ksiazaeczke z 1987 r. zawinkluowana na m3. Niedawno, bo z
    pol miesiaca temu postanowilem zlikwidowac ksiazeczke moja, mojej zony i
    tesciowej na sprawe mieszkania spoldzileczzego nieadno zakupionego. Otoz
    bank PKO BP w Ciechanowie (moze z dala od miasta to mysla ze moge oszukac
    kogos :((. Otoz jedna z ksiazaeczek zostala rozilczona prawidlowo ok 7 tys,
    a druga tylko 1,5 tys. obie z tego samego roku :(. WIec nie wiem - nie
    otrzyamelem jeszcze potwierdzenia, ale jak mnie poinformowano w PKO BP w
    Wawie, to idzie ta sumka razem - likwidacja ksiazeczki, premia, odsetki
    itp. - wiec dlacz na przelewie mam tylko likwidacja ksiazeczki? Moze wiecie,
    czy idzie to wszystko razem? Aha, i chcialbym zrobic weryfikacje tego
    naliczenia, bo w sumie wychodzi mi na niecaly metr mieszkanka. JAk to
    rozwiazac? Pomozcie, prosze... :( nie mam sil do naszych bankow, afery sa
    wszedzie nawet na szaraczkach :(

    Pozdrawiam all,
    i nie zycze takich przypadkow nikomu :(
    thomas