  • 1. Data: 2003-08-10 18:06:19
    Temat: ochrona informacji - orzecznictwo komentarze
    Od: "Agnieszka Bugajska" <a...@w...pl>

    Dzien dobry!

    Pisze prace zwiazaną z ochrona informacji w Polsce. Do tej pory dotarłam do
    kilku informacji ale nie za ciekawych . Mam pytanko - prosbe o linki badz
    tytuly ksiazek z komentarzemi do prawnej ochrony informacji. Czy byly juz
    jakies sprawy zwiazane z tym - jakies orzecznictwo?

    bede bardzo wdzieczna za pomoc

    Agnieszka

    odpowiadajac na moj emailo wytnij czesc "_wytnij" - taka mala ochrona
    antyspamowa :)

    mam nadziejz ze ni naruszylam zadnej netykiety :)