  • 1. Data: 2007-01-11 20:33:06
    Temat: vista i office 2007 beta a legalnść ?
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    może dla innych trywialne, ale ja wola zapytać niż wpaść

    czy mogę legalnie w firmie zainstalować i używać Windowsa Viste RC1 i Office
    2007 (beta) ?

    juz musze na czymś pracować, a i tak kupie leglne, gdy tylko będą na polskim
    rynku (po polsku) - nie chce teraz kupowac XP i o2003, aby za 2 miesiące
    znowu kase wydawać...

    Bartek

  • 2. Data: 2007-01-11 20:56:58
    Temat: Re: vista i office 2007 beta a legalnść ?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Bartosz Kowalski napisał(a):
    > Witam
    >
    > może dla innych trywialne, ale ja wola zapytać niż wpaść
    >
    > czy mogę legalnie w firmie zainstalować i używać Windowsa Viste RC1 i Office
    > 2007 (beta) ?

    Tak - mozesz. Wersje te i tak sa ograniczone czasowo, wiec nie ma problemu.

    > juz musze na czymś pracować, a i tak kupie leglne, gdy tylko będą na polskim
    > rynku (po polsku) - nie chce teraz kupowac XP i o2003, aby za 2 miesiące
    > znowu kase wydawać...

    Masz az tak dobry sprzet i nie uzywasz zadnych innych programow ze sie
    tak pchasz na te Viste? Z doswiadczenia : nie dziala okolo 40%
    programow, (z tych dzialajacych okolo 50% dziala blednie), do tego tego
    nie dziala prawie 100% starszychprogramow. Problemy z grami, ze
    sterownikami ktore w XP dzialaja w trybie zgodniosci. Ogolnie problemy z
    nietypowymi sterownikami. Zauwaz ze w Vista od ktorejs wersji nie
    pozwala wogole na instalowanie niepodpisanych sterownikow...

    Problemy te wynikaja z tego ze Vista jest chyba pierwszym systemem M$a
    ktory nie jest kontynuacja starego systemu i kurczowo nie trzyma sie
    zgodnosci z nimi. W sumie to bardzo dobrze, ale bedzie potrzeba okolo
    roku, aby programy dostosowano do nowego systemu...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 3. Data: 2007-01-11 21:11:55
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > rynku (po polsku) - nie chce teraz kupowac XP i o2003, aby za 2 miesi?ce
    > znowu kase wydawać...

    Nie musisz kupowac nowych systemow ... na tych co kupisz teraz
    popracujesz nastepne 5-8 lat.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2007-01-11 22:23:01
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:
    > zgodnosci z nimi. W sumie to bardzo dobrze, ale bedzie potrzeba okolo
    > roku, aby programy dostosowano do nowego systemu...

    Optymista.

    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 5. Data: 2007-01-11 22:35:44
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > czy mogę legalnie w firmie zainstalować i używać Windowsa Viste RC1 i Office
    > 2007 (beta) ?

    skoro lubisz sie meczyc, korzystajac z wolnych i niedoskonalych wersji
    programow, to tak.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2007-01-12 05:13:20
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > czy mogę legalnie w firmie zainstalować i używać Windowsa Viste RC1 i
    > Office 2007 (beta) ?

    Vistę betę na tym samym kluczu możesz zainstalować na 10 komputerach.

    > juz musze na czymś pracować, a i tak kupie leglne, gdy tylko będą na
    > polskim

    Używam w domu, ale w firmie to nie ryzykowałbym. Zresztą zależy co robisz.

    > rynku (po polsku) - nie chce teraz kupowac XP i o2003, aby za 2 miesiące
    > znowu kase wydawać...

    Vista beta działa do czerwca, a Office do lutego.
    --
    Maluch

  • 7. Data: 2007-01-12 08:31:53
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Optymista.

    To samo pomyslalem :)
    Ja stawiam no dobre 3-5

    Fantom

  • 8. Data: 2007-01-13 10:21:13
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Fantom napisał(a):

    > To samo pomyslalem :)
    > Ja stawiam no dobre 3-5

    Baa... mowiac o ogole to sie zgadzam.
    Jednak bardziej chodziło mi o tzn programy strategiczne duzych firm.
    Tutaj bedzie szybciej, bo i firmom bedzie na tym zalezec i bedzie
    wieksza presja uzytkownikow. Pozatym producenci tego typu oprogramowania
    najczesciej wspolpracuja z M$em, wiec pewno naciski beda dwustronne :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 9. Data: 2007-01-13 11:07:59
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> wrote in message

> [...]
    > uzytkownikow. Pozatym producenci tego typu oprogramowania najczesciej
    > wspolpracuja z M$em, wiec pewno naciski beda dwustronne :)

    Najlepiej chyba kupić Windows XP + voucher do Windows Vista. Teraz jechać na
    XP, a jak wszystko będzie dostępne przejść na Vistę.
    --
    Maluch