  • 91. Data: 2012-05-04 13:23:08
    Temat: Re: uzywanie internetu bez umowy..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2012 12:52, Henry(k) pisze:

    > No właśnie myślałem że o niego Ci chodzi, ale przecież on zaczyna się od
    > "Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych." ;-)

    Owszem.

    Masz prawo postawić sobie ogrodzenie i zamknąć bramę ;)

    Masz też prawo nie stawiać ogrodzenia albo zostawić bramę otwartą - i
    wtedy ktoś legalnie może sobie wejść.

    Tak samo ze stronami WWW i dostępem do całego interentu.

    > Ten artykuł to chyba miał trochę inny cel niż poruszanie się po czyimś polu
    > ;-)

    Może tak, może nie ;)

    W każdym razie żaden przepis nie nakłada obowiązku sprawdzania, kto jest
    właścicielem, kto dzierżawcą i czy wyrażają na piśmie zgodę na takie czy
    inne wejście.