  • 1. Data: 2012-04-23 13:06:34
    Temat: Data złożenia wypowiedzenia ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    We wzorze pisma o wypowiedzeniu pracy mam:
    "Z dniem 23.04.2012 r. składam wypowiedzenie umowy o pracę"

    Ta data to powinien być dzień, w którym składam to pismo pracodawcy i od
    tej daty będzie się liczył okres wypowiedzenia ?

    Czy jest to data ostatniego dnia pracy (na okresie wypowiedzenia)?
    Czyli według przepisu (3 miesięczny okres wypowiedzenia) byłby to
    31.07.2012 ?

  • 2. Data: 2012-04-23 14:36:08
    Temat: Re: Data złożenia wypowiedzenia ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 01:06 PM, Radek D wrote:
> [...]
    ^^^^^^^
    > tej daty będzie się liczył okres wypowiedzenia ?

    Jak wyżej.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2012-04-23 16:25:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 23 Apr 2012 13:06:34 +0200, Radek D wrote:

    > Czy jest to data ostatniego dnia pracy (na okresie wypowiedzenia)? Czyli
    > według przepisu (3 miesięczny okres wypowiedzenia) byłby to 31.07.2012 ?

    Data wypowiedzenia do dzień, w którym składasz owo oświadczenie woli
    (złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy).

    31 lipca to będzie dzień, w którym *upływa okres* wypowiedzenia.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org