  • 1. Data: 2003-12-04 09:05:04
    Temat: uzyczany lokal - prawa uzyczajacego
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    witam!
    uzyczam nieodplatnie znajomym cale dwupokojowe mieszkanie. od kilku
    miesiecy mam jednak z nimi problem, bo nie pokrywaja kosztow czynszu (w
    umowie uzyczenia wyraznie jest zaznaczone, ze maja pokrywac wszelkie
    koszty z tytulu uzytkowania lokalu [czynsz+oplaty biezace]). mieszkam
    150km od miejscowosci, w ktorej znajduje sie tenze lokal. ostatnio
    znajomi wyprowadzili sie nie dajac zadnego sygnalu, wylaczajac telefony
    - cisza. pytanie brzmi: czy jako wlasciciel i uzyczajacy mam prawo
    wejsc do tego mieszkania bez ostrzerzenia? w mysl umowy moge ja zerwac
    bez zachowania terminu wypowiedzenia, ze wzgledu na ponad trzymiesieczne
    zaldluzenie z tyt. czynszu

    pozdrawiam
    tomek