  • 1. Data: 2003-12-04 08:10:04
    Temat: naprawa gwarancyjna
    Od: "Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Witam,

    mam problem i nie wiem jak go rozwiązaać.
    Trzy tygodnie temu odesłałem urzadzenie elektroniczne do naprawy (do
    producenta od którego go nabyłem 9 miesiacy temu )
    Z tego co zdążyłem się z orientować panowie z serwisu nie mogą sobie z tym
    problemem poradzić.Nie mają nowego urządzenia na podmiane i każą mi
    czekać.Jak długo mam jeszcze czekać? Właściciel twierdzi że zwrot gotówki mi
    się nie należy. Co mam w tym wypadku zrobić?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2003-12-04 08:23:57
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bqmpqm$1qd0$1@news2.ipartners.pl>, Robert Kurkiewicz wrote:
> [...]
    > czekać.Jak długo mam jeszcze czekać? Właściciel twierdzi że zwrot gotówki mi
    > się nie należy. Co mam w tym wypadku zrobić?

    Obowiązuje Cie to co masz napisane w gwarancji, czyli takie jak tam
    ustalono terminy.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-12-04 08:57:09
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    no to zorbiłeś bład że nie masz gwarancji - sprzedawca/serwis nie ma prawa żabrać ci
    gwarancji a jesli zabiera to wystawia dokument na to twoja sytuacja jest naprawde
    dziwna.

  • 4. Data: 2003-12-04 08:58:30
    Od: "Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Obowiązuje Cie to co masz napisane w gwarancji, czyli takie jak tam
    ustalono terminy.
    tak tylko że gwarancja została wysłana z urządzeniem i nic teraz nie mam.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-04 09:13:05
    Od: "Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    żabrać ci
    > gwarancji a jesli zabiera to wystawia dokument na to twoja sytuacja jest

    Urządzenie zostało zakupione w Gdańsku (telefonicznie) i wysłane do nas
    pocztą.
    Wysłaliśmy gwarancję aby wpisali co było naprawione i o jaki okres przedłożą
    nam gwarancję.Taka chyba jest procedura.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2003-12-04 09:31:58
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bqmslh$1sd6$1@news2.ipartners.pl>, Robert Kurkiewicz wrote:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > ustalono terminy.
    > tak tylko że gwarancja została wysłana z urządzeniem i nic teraz nie mam.

    No to przykre, ale serio nie ma jak zgadnac co w niej bylo. Popros aby Ci
    producent przefaksowal kopie.

    --
    Marcin