  • 1. Data: 2003-12-04 07:39:55
    Temat: żart czy tupet ?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    co prawda zajmuję się prawem, ale handlowym więc może ktoś pomoże mi się
    upewnić

    jakieś pół roku temu zostałem "wystawiony" przez niejakiego KS z firmy VE
    szczegóły na:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.mis
    c.budowanie&tid=5662411
    (generalnie chodzi o to że coś publicznie obiecał i nie dotrzymał słowa)
    teraz w związku z moją odpowiedzią do posta na forum budowlanym, która
    brzmiała:
    "firmę XXX sobie daruj bo kanciarz zawsze będzie kanciarzem" (firma XXX to
    właśnie firma-człowiek która nie dotrzymała słowa) człek ów domaga się
    sprostowania (tylko nie wiem co miałbym prostować) i przeprosin (może za to
    że nie dotrzymał słowa ??) i grozi sądami
    śmiać się, płakać, czy przejmować ????

  • 2. Data: 2003-12-04 14:08:58
    Temat: Re: żart czy tupet ?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    nikt nie podpowie ???

  • 3. Data: 2003-12-04 14:10:46
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprostowania (tylko nie wiem co miałbym prostować) i przeprosin (może za
    > że nie dotrzymał słowa ??) i grozi sądami

    Na tym samym forum umieść sprostowanie ale takie żeby nie mógł się czepić a
    jednocześnie żeby mu w pięty poszło. Język polski jest do tego wręcz
    wymarzony!
    yamma

  • 4. Data: 2003-12-04 15:45:52
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    > Na tym samym forum umieść sprostowanie ale takie żeby nie mógł się czepić
    > jednocześnie żeby mu w pięty poszło. Język polski jest do tego wręcz
    > wymarzony!
    > yamma

    a co Twoim zdaniem takie sprostowanie powinno zawierać ????

  • 5. Data: 2003-12-05 07:47:06
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > a co Twoim zdaniem takie sprostowanie powinno zawierać ????

    Np. przytocz mu słownikową definicję słowa "kanciarz" a potem opisz w jaki
    sposób nabił Cię w butelkę.
    yamma

  • 6. Data: 2003-12-05 08:49:44
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    dzięki za rade - już coś wysmarowłem ;))))
    pozdrawiam