  • 1. Data: 2003-12-04 09:15:32
    Temat: mam pytanie do grupowiczów odnosnie zamieszczania programow na www
    Od: pawel C <i...@p...onet.pl>

    jakie są przepisy prawne dotyczące udostępniania na stronie www
    programów freeware,shareware,trial różnych producentów np . program
    outpost firewall 2.0 trial 30 dniowy .
    proszę o szybką odpowiedź

  • 2. Data: 2003-12-04 09:47:59
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    pawel C wrote:

    > jakie są przepisy prawne dotyczące udostępniania na stronie www
    > programów freeware,shareware,trial różnych producentów np . program
    > outpost firewall 2.0 trial 30 dniowy .
    > proszę o szybką odpowiedź

    W każdym wypadku trzeba przeczytać licencję takiego programu i zgodnie
    z nia postępować. Nie ma skróconej i prostszej metody.