  • 21. Data: 2005-03-10 09:09:59
    Temat: Re: utrudnianie kontaktow z dziecmi
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d0k9q9$11t$1@opal.icpnet.pl> >> Użytkownik "...
    > burze na tej stronie ale posiadam opinie specow od J.Polskiego ze prawnicy
    > Polscy dziualaja niezgodnie z zasadami jezyka polskiego.

    ja pewnie bym sie tym nie przejela:)

    > nie znam sie na wyciaganiu wnioskow choc mam doktorat z retoryki
    antycznej.
    > To ciekawe ale z tego co wiem retoryki nie ucza na prawie :)

    pewnie w prawidlowej pisowni bardzo taki doktorat pomocny :) w szarym
    codziennym zyciu pewnie nie odegralby duzej roli :(

    pozdrawiam
    Sandra

  • 22. Data: 2005-03-10 09:47:12
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > pewnie w prawidlowej pisowni bardzo taki doktorat pomocny :)

    Reto - ryka to nie orto - grafia. :) Oprocz elocutio, jest jeszcze inventio.

    > w szarym codziennym zyciu pewnie nie odegralby duzej roli :(

    Coz ... tego, ze czegos nie widzimy nie oznacza ze tego nie ma. Oczywisce
    patrzac na twoja wypowiedz mozna by tak zalozyc. Niemniej retoryka to sztuka
    perswazji :)

    Pozdrawiam Maver

  • 23. Data: 2005-03-10 12:44:07
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Reto - ryka to nie orto - grafia. :)

    a orto-grafia to nie Reto-ryka:) nie wszyscy moga byc ble ble
    doskonalosciami chodzacymi :) krasomowstwo i prawidlowa konstrukcja zdan nie
    daje przyzwolenia na traktowanie ludzi z wysoka :) chyba Pan mądry Brzechwa
    kiedys na ten temat cos pisal:)

    > Coz ... tego, ze czegos nie widzimy nie oznacza ze tego nie ma.

    i nie oznacza, że jest

    zalozyc.

    zalozyc ale nie stwierdzic :)

    Niemniej retoryka to sztuka
    > perswazji :)

    myslisz, ze ja tak robie? :) to chyba jestes w bledzie:) wiecej bym stawiala
    na Ciebie

    pozdrawiam
    Sandra