  • 1. Data: 2005-03-06 08:20:58
    Temat: Prokuratura-zgłoszenie siebie samego.
    Od: "a...@o...pl" <n...@o...pl>

    Witam
    Czuję że niebawem ktoś zgłosi moja osobę do prokuratury bo nie płacę
    długów.Nie płacę bo nie mam z czego,przynajmniej na razie.Można to odebrać
    jako wyłudzenie,choć przesłanki tej sytuacji sa poważne-kradzież towaru.
    Czy mozna samemu zgłosić do prokuratury swoja sytuację finansową i
    fakt "straszenia" przez firmy windykacyjne,że juz jada do mnie zrobić ze mną
    porządek?

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-03-06 09:52:57
    Temat: Re: Prokuratura-zgłoszenie siebie samego.
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Fakt straszenia - to miedzy innymi grozby karalne.
    Kupujesz zestaw Michnika nagrywasz i zglaszasz wniosek do prokuratury.

  • 3. Data: 2005-03-06 11:24:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 6 Mar 2005 09:20:58 +0100, a...@o...pl naskrobał(a):

> [...]
    > jako wyłudzenie,choć przesłanki tej sytuacji sa poważne-kradzież towaru.

    Jezeli ukradleś to oddaj doborowolnie. Samo niepłacenie nie jest
    przestępstwem - co innego wyłudzanie, oszustwa itd.

    > Czy mozna samemu zgłosić do prokuratury swoja sytuację finansową i
    > fakt "straszenia" przez firmy windykacyjne,że juz jada do mnie zrobić ze mną
    > porządek?

    nie za bardzo - jezeli ci grożą nagraj ( oni też nagrywają wszystko jak
    leci).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2005-03-06 11:37:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "a...@o...pl" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    A zgłosiłeś ową kradzież towaru do prokuratury? Bo jak tak i faktycznie ta
    kradzież jest na tyle duża, ze mogła wpłynąć na twoją płynność finansową, to
    zarzut oszustwa można w Twoim przypadku śmiało odeprzeć.

  • 5. Data: 2005-03-06 12:29:19
    Od: "andrzej@wpoo" <n...@o...pl>

    > A zgłosiłeś ową kradzież towaru do prokuratury? Bo jak tak i faktycznie ta
    > kradzież jest na tyle duża, ze mogła wpłynąć na twoją płynność finansową, to
    > zarzut oszustwa można w Twoim przypadku śmiało odeprzeć.

    Oczywiście.Najpierw na policje,potem prokuratura w trzech przypadkach umorzyla
    postepowanie mimo zlapania posredników w jednym z tych przypadkow.
    Zastanawiam sie czy teraz nie zglosic rowniez na policje faktu nie zaplacenia
    mi za prace wykonane w pewnych firmach i u osob prywatnych.Niestety na nakaz
    juz za pozno.Dalem sie zwodzic i termin uplynal.
    A odnosnie zastraszania to mam to na pismie.Forma w jakiej przywoluja do
    zaplaty wskazuje ze mgr XY ktory sie podpisal jest chyba mgr samozwancem .
    Jeszcze dodam ze komornik w tej sprawie umorzyl postepowanie a firma tego nie
    moze przebolec(windykacyjna ) Oczywiscie nie uchylam sie od zaplaty ale to
    niestety potrwa i na pewno ani grosza nie wplace na konto firmy windykacyjnej
    tylko bezposrednio wierzycielowi.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-03-06 13:10:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "andrzej@wpoo" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    No i tak trzymaj. Staraj się zwrócić dług wierzycielowi. Jeśli zostałeś
    okradziony faktycznie, to od strony karnej nic Ci nie grozi, chyba, że
    brałeś towar na opóźniony termin płatności po tym, jak zostałeś okradziony i
    jasnym było, ze nie będziesz mógł zapłacić, bo utraciłeś płynność finansową,
    albo że rozdawałeś ten towar.