  • 1. Data: 2005-03-06 11:29:07
    Temat: Delegacje
    Od: Ania i Grześ <b...@m...pl>

    Witam

    1. Czy pracownik ma prawo odmowienia wyjazdu delegacyjnego?
    3. Na ile przed wyjazdem pracodawca powinien powiadomic pracownika o
    delegacji?
    3. Czy jest jakis limit na miesiac/tydzien w ilosci delegacji?
    4. Jezeli soboty sa wolne to czy mozna delegowac pracownika na piatek i
    sobote?

    --
    Pozdrawiam, Ania i Grzes (Od 26.12.2004 mąż i żona)
    - Żwirek kręci z Muchomorkiem!?

  • 2. Data: 2005-03-06 16:58:55
    Temat: Re: Delegacje
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    > Witam
    >
    > 1. Czy pracownik ma prawo odmowienia wyjazdu delegacyjnego?

    ma w szczególnych przypadkach - kobiety w ciąży i karmiące

    > 3. Na ile przed wyjazdem pracodawca powinien powiadomic pracownika o
    > delegacji?

    nie ma takiego terminu . Zakładam , że dotyczy to delegacji kilkudniowych

    > 3. Czy jest jakis limit na miesiac/tydzien w ilosci delegacji?

    nie ma . Natomiast tu również obowiązuje KPP

    > 4. Jezeli soboty sa wolne to czy mozna delegowac pracownika na piatek i
    > sobote?

    Można ale wiąże się to z dodatkowym wynagrodzeniem lub dniami wolnymi

  • 3. Data: 2005-03-06 17:01:55
    Od: "MG" <m...@g...pl>

    uściślenie do pytania nr 3
    wszystko zależy od umowy jaką pracownik podpisał , trudno w jednym zdaniu
    odpowiedzieć na to pytanie

  • 4. Data: 2005-03-08 19:41:24
    Od: Ania i Grześ <b...@m...pl>

    Dnia 2005-03-06 17:58, MG napisał(a):

    > ma w szczególnych przypadkach - kobiety w ciąży i karmiące

    Czyli jak rozumiem: przedstawiam pracodawcy pisemny dowod na to, ze zona
    jest w ciazy (kserokopia karty ciazowej) i poinformuje go, ze od dnia
    (np. dzisiaj) odmawiam wyjazdu na delegacje. Jest w siodmym miesiacu.

    Czy jest w stanie ktos podac mi jakies namiary (nr artykulu) w Kodeksie
    Pracy lub innej ustawie, w ktorej moge poczytac cos wiecej na ten temat,
    gdyz interesuje to wieksza czesc pracownikow, nie tylko mnie.

  • 5. Data: 2005-03-09 06:42:33
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "MG" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > uściślenie do pytania nr 3
    > wszystko zależy od umowy jaką pracownik podpisał , trudno w jednym zdaniu
    > odpowiedzieć na to pytanie

    Przykładowo jakiś etatowy redaktorek z dużej gazety... i proponują mu
    delegację do przykładowo... Iraku.
    Owszem, odmówić może... nie ma problemu, ale jak to się przełozy na jego
    zarobki i dalszą przyszłość w redakcji.

    Lub redaktor czy fotograf z własną działalnościa gospodarczą... kierują do
    do takiego Iraku (to dobry przykład w dzisiejszych czasach)...
    podejrzewam, że może się wtedy rozstać z miejscem na pierwszej stronie w
    gazecie czy jakimiś intratnymi zleceniami.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net