  • 1. Data: 2005-03-06 12:47:46
    Temat: wezwanie do sadu a zwolnienie lekarskie
    Od: "kaz" <m...@o...pl>

    witam, mam wezwanie do sadu, i jednoczesnie w tym dniu jestem na zwolnieniu
    lekarskim/grypka:-((/ czy ywstarczy zwolnienie od lekarza rodzinnego, czy
    musi byc od sadowego?i jakie przepisy reguluja jaki lekarz moze wystawiac
    takie zwolnienie?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-07 00:30:59
    Temat: Re: wezwanie do sadu a zwolnienie lekarskie
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kaz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnieniu lekarskim/grypka:-((/ czy ywstarczy zwolnienie od lekarza
    > rodzinnego, czy musi byc od sadowego?i jakie przepisy reguluja jaki lekarz

    U mnie starczylo od rodzinnego :)
    Maver

  • 3. Data: 2005-03-07 06:18:26
    Od: "kaz" <m...@o...pl>

    > U mnie starczylo od rodzinnego :)
    > Maver
    a jakie przepisy to reguluja?, zeby nie bylo tak, ze sad mnie kare jakas
    nalozy
    pzdr

  • 4. Data: 2005-03-07 07:10:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kaz napisał(a):

    > a jakie przepisy to reguluja?, zeby nie bylo tak, ze sad mnie kare jakas

    a jakie postępowanie?

    KG

  • 5. Data: 2005-03-07 08:18:39
    Od: "kaz" <m...@o...pl>

    > a jakie postępowanie?

    w sprawie znecania sie nad rodzina. w sadzie karnym

  • 6. Data: 2005-03-07 09:48:00
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > w sprawie znecania sie nad rodzina. w sadzie karnym
    to poczytaj k.p.k.

    Pozdrawiam Maver

  • 7. Data: 2005-03-07 15:04:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Maverick31 napisał(a):

    > to poczytaj k.p.k.

    co za rada...

    art.117 kpk i rozporządzenie w sprawie warunków i trybu
    usprawiedliwiania niestawiennictwa oskarżonych, świadków i innych
    uczestników postępowania karnego z powodu choroby oraz sposobu
    wyznaczania lekarzy uprawnionych do wystawiania zaświadczeń
    potwierdzających niemożność stawienia się na wezwanie lub zawiadomienie
    organu prowadzącego postępowanie

    KG