  • 1. Data: 2004-01-04 12:24:42
    Temat: ustawa Prawo lokalowe - tekst jednolity
    Od: Rudi <w...@9...net>

    Witam, potrzebuję jednolitego tekstu prawa lokalowego. (ojciec mnie
    poprosił)
    Szukałem w ISIP na sejm.gov.pl ale nie potrafie sie w tym połapać: udało
    się ściągnąć "ustawy o zmnianie ustawy", "o zmianie ustawy zmieniającej
    ustawy" ale nie samą ustawę :(
    Jakby ktos miał to proszę na priv. Dziękuję.

  • 2. Data: 2004-01-04 22:01:28
    Temat: Re: ustawa Prawo lokalowe - tekst jednolity
    Od: <l...@p...fm>

    > Witam, potrzebuję jednolitego tekstu prawa lokalowego. (ojciec mnie
    > poprosił)

    Ale ta ustawa od 30 lat nie obowiazuje! Jesli nadal chcesz to napisz , wysle
    na priv.

    Dan.