  • 1. Data: 2004-01-04 09:57:49
    Temat: Mieszkanie wlasnosciowe i testament - HELP
    Od: "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl>

    Witam.

    Dziadek z babcia posiadaja mieszkanie, ktore jest mieszkaniem
    wlasnosciowym (przez nich wykupionym). Posiadaja rowniez akt notarialny,
    ktorego tresc okresla, jakoby mieszkanie to, po ich smierci bylo przepisane
    na ich wnuka. Innymi slowy jest to zwykly testament podpisany przez
    notariusza. Wnuk ten rowniez posiada meldunek w opisywanym mieszkaniu, jest
    tam zameldowany, wraz z "dziadkami".

    Czy jest jakas sila, ktora moglaby zmienic sytuacje dokładnie
    okreslajacą, ze mieszkanie po smierci "dziadkow" nalezy do ich wnuka? Jak to
    wygląda w oczach prawa?

    Czekam na wypowiedź fachowcow...

    Z poważaniem...

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-01-04 10:24:16
    Temat: Re: Mieszkanie wlasnosciowe i testament - HELP
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakas sila, ktora moglaby zmienic sytuacje dokładnie
    > okreslajacą, ze mieszkanie po smierci "dziadkow" nalezy do ich wnuka?

    Czy moglbys sie nauczyc formulowac pytania w sposób zrozumialy?

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-04 10:37:10
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Andre NH wrote:
    > Czy jest jakas sila, ktora moglaby zmienic sytuacje dokładnie
    > okreslajacą, ze mieszkanie po smierci "dziadkow" nalezy do ich wnuka? Jak to
    > wygląda w oczach prawa?

    np. sporządzenie kolejnego testamentu

    KG

  • 4. Data: 2004-01-04 10:50:15
    Od: "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl>

    > np. sporządzenie kolejnego testamentu

    Rozumiem, ze poza tym nic nie moze zmienic sytuacji, nawet tzw.
    ojcostwo, czyli spadek po rodzicach (dziadek i babcia) dla synów i córek ?

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2004-01-04 10:51:32
    Od: "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl>

    > Czy moglbys sie nauczyc formulowac pytania w sposób zrozumialy?

    Naprawde nie rozumiesz, czy tylko udajesz? Ponizej twego posta sprawa
    jakos zostala zrozumiana przez odpowiadającego.

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-01-04 10:57:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Rozumiem, ze poza tym nic nie moze zmienic sytuacji, nawet tzw.
    > ojcostwo, czyli spadek po rodzicach (dziadek i babcia) dla synów i córek ?

    A slyszałeś o zachówku?

    HaNkA

  • 7. Data: 2004-01-04 10:59:08
    Od: "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl>

    > A slyszałeś o zachówku?

    Nie slyszalem. Mozesz mi wyjasnic ?

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2004-01-04 11:06:40
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bt8rkg$5mr$1@news.onet.pl

    > Nie slyszalem. Mozesz mi wyjasnic ?

    "Zachówać" to sobie można... To nazywa się *zachowek* ,
    a nie "zachówek". Wpisz to w Google i odpowiedź będzie
    podana na tacy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -

  • 9. Data: 2004-01-04 11:13:07
    Od: "Andre NH" <N...@p...NO-SPAM.onet.pl>

    > "Zachówać" to sobie można... To nazywa się *zachowek* ,

    Jednak chyba "Zachówek" :)
    patrz: http://firma.onet.pl/bap/teksty/230464d.htm

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2004-01-04 11:26:48
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    napisał w wiadomości news:bt8sek$fbo$1@news.onet.pl

    > Jednak chyba "Zachówek" :)

    Nie wiem z czego się cieszysz?.
    http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=113736

    > patrz: http://firma.onet.pl/bap/teksty/230464d.htm

    To jakiś tuman ręcznie przepisywał i... :)

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Spadki/czesc3
    .html#r6_1

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wierności i przebaczania uczmy się od psów."