  • 1. Data: 2004-01-04 10:05:38
    Temat: alimenty na dziecko pełnoletnie
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    witam,
    jestem osoba pelnoletnia, chce zasadzic alimenty od ojca na moja osobe. czy
    ktos z grupowiczow, ma moze wzor pisma jakie nalezy zlozyc w sadzie?

  • 2. Data: 2004-01-04 20:57:09
    Temat: Re: alimenty na dziecko pełnoletnie
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > jestem osoba pelnoletnia, chce zasadzic alimenty od ojca na moja osobe.
    czy
    > ktos z grupowiczow, ma moze wzor pisma jakie nalezy zlozyc w sadzie?

    http://www.poradaprawna.pl/wzory/pozew_o_alimenty_mb
    .doc

  • 3. Data: 2004-01-05 22:23:46
    Od: "Ptysia" <p...@g...pl>

    tu masz rozne wzory

    czasem trzeba cos pozmieniac i bedzie ok

    http://www.wstroneojca.ngo.pl/pisma/wzory_p_o_a.htm
    http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/alimenty.asp
    http://www.signform.pl/browse.php?cat=201