  • 1. Data: 2004-01-04 12:01:49
    Temat: Jeszcze raz licencja
    Od: "Bungy" <s...@n...pll>

    Witam kupiłem używanego kompa z Win98 płytka,ksiązka ,numery niby wszystko
    OK

    Jak sprawdzić czy poprzedni użytkownik się zarejestrował i czy ja powinienem
    też się zarejestrować

    Czy legalnie kupiony Win98 a nie zarejestrowany jest też traktowany przez MS
    jako pirat

    Byngy

  • 2. Data: 2004-01-04 12:11:11
    Temat: Re: Jeszcze raz licencja
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Bungy wyskrobał(a):
> [...]
    > powinienem też się zarejestrować
    >
    > Czy legalnie kupiony Win98 a nie zarejestrowany jest też traktowany przez

    Rejestracja nie jest obowiązkowa w żadnym z produktów MS. Wymagana jest
    AKTYWACJA i to tylko w przypadku Windowsa XP, Windowsa 2003, Office XP i
    2003.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-01-04 12:32:19
    Od: motto <m...@o...pl>

    Bungy w wiadmości <bt8vc1$jqt$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Witam kupiłem używanego kompa z Win98 płytka,ksiązka ,numery niby wszystko
    > OK.
    0 801 308 801 Microsoft Poland <<- tu zapytaj.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/