  • 1. Data: 2004-01-04 11:05:17
    Temat: Nagranie urzednika
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Witam
    To, co wypisuja nasi urzednicy przelewajac swe mysli na papier, wiemy
    wszyscy. Do czego dochodzi, gdy mysli artykuluja bez posrednictwa
    papieru i pieczatki, wola o pomste do nieba. A gdybym tak te ich
    gornolotne mysli, lamiace granice horyzontu pomysly nagral (bez ich
    wiedzy) i opublikowal w sieci. Grozi mi cos za to?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-04 11:51:10
    Temat: Re: Nagranie urzednika
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kical" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gornolotne mysli, lamiace granice horyzontu pomysly nagral (bez ich
    > wiedzy) i opublikowal w sieci. Grozi mi cos za to?
    Re : Weiss nie tylko nagrywa, ale natychmiast odtwarza na antenie radiowej
    :-)))
    AR

  • 3. Data: 2004-01-04 15:50:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Kical rzecze:
    [..]
    > wiedzy) i opublikowal w sieci. Grozi mi cos za to?

    Nic. Możesz także bezczelnie ich nagrywać kamerą - ja tak robię - są
    urzędnikami na stanowisku pracy, a nie osobami prywatnymi.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2004-01-04 19:38:11
    Od: <l...@p...fm>

    > Nic. Możesz także bezczelnie ich nagrywać kamerą - ja tak robię - są
    > urzędnikami na stanowisku pracy, a nie osobami prywatnymi.

    Tak z ciekawosci, jak reaguja na te kamere?

    Dan.

  • 5. Data: 2004-01-05 08:38:58
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawosci, jak reaguja na te kamere?

    Zapewne zaczynaja myslec :) bo wczesniej nie mysla :D

  • 6. Data: 2004-01-05 09:27:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    l...@p...fm rzecze:
    > Tak z ciekawosci, jak reaguja na te kamere?

    Różnie. Zwykle jęczą.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2004-01-06 18:50:36
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    > Nic. Możesz także bezczelnie ich nagrywać kamerą - ja tak robię - są
    > urzędnikami na stanowisku pracy, a nie osobami prywatnymi.

    Dzieki

  • 8. Data: 2004-01-06 20:56:24
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Kical <w...@w...pl> napisał(a):

    > Dzieki

    Oczywiście możesz za ich zgodą. I chociaż raczej zgodę dać Ci muszą (nie
    wszyscy urzędnicy, nie wszyscy!), rezerwując sobie ewentualnie czas na
    przygotowanie wypowiedzi, traci to znamiona bezczelności.
    ;-)