  • 1. Data: 2006-06-26 17:54:52
    Temat: ustalenie wartosci pojazdu w momencie szkody
    Od: "dudimarudi" <p...@n...pl>

    witam
    mialem watpliwa przyjemnosc bycia poszkodowanym w kolizji drogowej. niestety
    moj pojazd w swietle oceny technicznej zarowno serwisu jak i ubezpieczyciela
    sprawcy nie nadaje sie do naprawy. koszt naprawy przekracza wartosc pojazdu.
    i tutaj zaczynaja sie schody.
    ubezpieczyciel sprawcy okreslil wartosc pojazdu w momencie powstania szkody
    w oparciu o tabele Eurotaxu, poczym odjal od niej
    - za przebieg
    - za fakt bycia przezemnie drugim wlascicielem
    - za fakt sprowadzenia pojazdu z zagranicy
    w efekcie tego wartosc pojazdu z tabelowych 22 tys zloty spadla do 18 tys.
    czy ubezpieczyciel sprawcy mial do tego prawo i na jakiej podstawie.
    z gory dziekuje za wszelka pomoc merytoryczna

    pzdr
    dudimarudi
    -----------------------
    wolno pisze, bo wiem ze wolno czytasz

  • 2. Data: 2006-06-26 18:18:26
    Temat: Re: ustalenie wartosci pojazdu w momencie szkody
    Od: "rafal o" <r...@i...pl>

    Jak nie uda Ci się żaden polubowny sposób to spróbuj podejść Zakład
    Ubezpieczeń.
    Sprawdż na infolinii ubezpieczyciela, albo u jakiegoś agenta , na ile
    wyceniłby przy ubezpieczeniu AC wartość samochodu o parametrach jakie miał
    twój .Może to być jakiś argument w sporze z nimi.W razie różnic w wartości
    niech się tłumaczą.Przy AC raczej nie zaniżą.

  • 3. Data: 2006-06-26 18:19:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    dudimarudi [###p...@n...pl.###] napisał:

    Moim zdaniem takie działanie jest bezprawne. Książeczka POLTAX zawiera
    instrukcję użytkowania. Z tego co pamiętam, to jest tam tylko poprawka
    na przebieg. Wezwij ubezpeiczyciela do wypłaty bezspornej części
    (czyli tych 18.000 zł) i uprzedź, że o pozostała kwotę pozwiesz ich do
    sądu. Może zrewidują swoją wycenę, a jeśli nie, to nie zostanie Ci nic
    innego, jak sąd.

  • 4. Data: 2006-06-26 18:42:32
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > - za przebieg
    > - za fakt bycia przezemnie drugim wlascicielem
    > - za fakt sprowadzenia pojazdu z zagranicy

    Moim zdaniem to jawne sk....stwo. Ale to moje zdanie... W ogóle w tych
    dziwacznych "firmach" typu Eurotax to ceny biorą chyba z księżyca.
    Przecież auto traci na wartości właśnie ze względu na to m.in., że jest
    używane. Czyli jeździ, zmienia właściciela itd...
    To jak w dowcipie o gościu, który sprzedawał auto na giełdzie ;-).

  • 5. Data: 2006-06-26 23:22:49
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    rafal o wrote:
> [...]
    > twój .Może to być jakiś argument w sporze z nimi.W razie różnic w wartości
    > niech się tłumaczą.Przy AC raczej nie zaniżą.

    Zgadza się.
    Przy czym w moim przypadku jedno pisemko od adwokata z opisam tak
    przeprowadzonej rozmowy spowodowało podwyższenie kwoty " po ponownym
    ropatrzeniu wniosku" o 50%.

    Wiec proponuję sie nie bac i rwac do sądu.