    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustalenie wartosci pojazdu w momencie szkody
    Date: Mon, 26 Jun 2006 20:42:32 +0200

    > ubezpieczyciel sprawcy okreslil wartosc pojazdu w momencie powstania
    szkody
    > w oparciu o tabele Eurotaxu, poczym odjal od niej
    > - za przebieg
    > - za fakt bycia przezemnie drugim wlascicielem
    > - za fakt sprowadzenia pojazdu z zagranicy

    Moim zdaniem to jawne sk....stwo. Ale to moje zdanie... W ogóle w tych
    dziwacznych "firmach" typu Eurotax to ceny biorą chyba z księżyca.
    Przecież auto traci na wartości właśnie ze względu na to m.in., że jest
    używane. Czyli jeździ, zmienia właściciela itd...
    To jak w dowcipie o gościu, który sprzedawał auto na giełdzie ;-).