  • 11. Data: 2013-09-20 23:42:49
    Temat: Re: user z facebooka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Czy to możliwe, że facebok ma konta pocztowe na IANA? Raczej nie.

    LOL, Ale kabaret

    Oni maja konta na Luna

  • 12. Data: 2013-09-21 00:10:20
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-20 22:32, animka pisze:

    > Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na
    > policję?
    Policję LOL
    A jak na ulicy lub przy wejściu do sklepu, ktoś poprosi cię o dane
    osobowe, tez idziesz z tym na policję?
    Ja bym poszedł do kina, na piwo, wódkę, balety, itp, itd. i olał temat.

    Po aferze Snowdena Facebook stracił 11 mln użytkowników
    Bądź numerem 11000001 i nie stresuj się.

    --
    http://niewygodne.info.pl/index.htm
    Prof. Witold Kieżun:"Smutno mi, że umieram jednak nie w tej Polsce,

  • 13. Data: 2013-09-21 13:54:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-21 00:10, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    >
    > Po aferze Snowdena Facebook stracił 11 mln użytkowników
    > Bądź numerem 11000001 i nie stresuj się.

    OK, ale moze do admina IANA napiszę i podam whois żeby zgłosili to
    prawdziwemu facebookowi.
    To jest prawie jak to:
    http://www.fakt.pl/Przejmowali-konta-Allegro-i-oszuk
    iwali-internautow,artykuly,132782,1.html

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-09-21 14:03:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

> [...]
    > facebooka. Sądząc po danych z Iana.
    >
    > Ja tam konto załozyłam parę lat temu, ale przestałam tam zaglądać i
    > zablokowałam w Operze wszystkie dziadostwo, które dotyczyło facebooka,
    > bo napisał do mnie jakis murzyn LUBIE TO, a potem łamaną polszczyzną
    > zaczął dziadowanie o pieniądze.
    > Głośna kiedyś była sprawa o takich sprawach.
    > Teraz ostatnio weszłam tam, bo mnie zaciekawił pewien temat, no i
    > przez parę dni tam zaglądałam.
    > Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na
    > policję? Tylko sęk w tym, że mam pare ważniejszych spraw na głowie .

    konieczeni leć na policję... niech też coś mają z życia :)

    przychodzi Animka na policje w sprawie facebooka... zaczyna sie dobrze.

  • 15. Data: 2013-09-21 15:31:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-21 14:03, Marek Dyjor pisze:

    > konieczeni leć na policję... niech też coś mają z życia :)
    >

    > przychodzi Animka na policje w sprawie facebooka... zaczyna sie dobrze.

    Animka to ja mogę być dla ciebie.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-09-21 15:32:46