    From: "Justyna" <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uprawnienia straży miejskiej?
    Date: Tue, 15 Jan 2002 12:06:21 +0100

    Mam nast.pytania:
    Do czego ma uprawnienia Straż Miejska (oprócz zakleszczania)?
    Jak z ich mandatami? Czy gotówkowe, czy kredytowe, czy takie i takie?
    Co będzie np. jak sie nie zatrzymam na ich wymachiwanie np. w rejonie
    "ograniczonego" przepisami ruchu np. w rejonie warszawskiego Nowego Miasta?
    Wczoraj w nocy zostałam świadkiem jak zatrzymali na ul.Starej r. Mostowej
    niewiastę bez identyfikatora (czyli zezwolenia, które tam akurat mam ja) i
    chcieli jej wlepić mandat. Musieli się od niej domagać opłaty na miejscu, bo
    babka pytała się mnie, czy mają do tego prawo.
    A, ja, nie trawiąc tej "formacji", nic jej nie mogłam powiedzieć, bo
    zupełnie nic nie wiem na temat Straży Miejskiej.
    pozdr.
    J.