  • 1. Data: 2002-01-15 11:06:21
    Temat: uprawnienia straży miejskiej?
    Od: "Justyna" <j...@s...pl>

    Mam nast.pytania:
    Do czego ma uprawnienia Straż Miejska (oprócz zakleszczania)?
    Jak z ich mandatami? Czy gotówkowe, czy kredytowe, czy takie i takie?
    Co będzie np. jak sie nie zatrzymam na ich wymachiwanie np. w rejonie
    "ograniczonego" przepisami ruchu np. w rejonie warszawskiego Nowego Miasta?
    Wczoraj w nocy zostałam świadkiem jak zatrzymali na ul.Starej r. Mostowej
    niewiastę bez identyfikatora (czyli zezwolenia, które tam akurat mam ja) i
    chcieli jej wlepić mandat. Musieli się od niej domagać opłaty na miejscu, bo
    babka pytała się mnie, czy mają do tego prawo.
    A, ja, nie trawiąc tej "formacji", nic jej nie mogłam powiedzieć, bo
    zupełnie nic nie wiem na temat Straży Miejskiej.
    pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2002-01-15 20:05:48
    Temat: Re: uprawnienia straży miejskiej?
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    Straż miejska może zatrzymać pojazd w "ruchu" TYLKO I WYŁĄCZNIE w razie
    naruszenia przez kierującego znaku "zakaz ruchu w obu kierunkach" i tu jeśli
    nie zastosował się kierowca do tego znaku musi się zatrzymać. W razie
    naruszenia innych znaków mogą cię wylegitymować dopiero po zatrzymaniu
    pojazdu i tutaj rada - jechać bardzo daleko i nie zatrzymywać się.

  • 3. Data: 2002-01-15 21:10:17
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Justyna" <j...@s...pl> napisał:

    >Mam nast.pytania:
    >Do czego ma uprawnienia Straż Miejska (oprócz zakleszczania)?

    pytanie było na :pl.misc.samochody i odpowiedz tez !!

    Artur Golański