  • 1. Data: 2010-02-16 13:04:19
    Temat: upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
    Od: KK <n...@i...com>

    Od kilku miesiecy jakas laska ktorej nigdy nie widzialem na oczy meczy
    mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)
    Ciagle dzwoni z roznych numerow i gdy tel odbiera moja dziewczyna gada
    jej rozne rzeczy na moj temat.

    Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

  • 2. Data: 2010-02-16 13:08:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > Od kilku miesiecy jakas laska ktorej nigdy nie widzialem na oczy meczy
    > mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)

    To co z zamkniętymi oczami się z nią spotykałeś ?

    > Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

    Musisz troszkę poczekać, mają wprowadzić podobno karalność.
    A poza tym:
    http://www.google.pl/search?q=stalking

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-02-16 13:43:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@i...com> napisał
    > Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

    Być może dziewucha popełnia wykroczenie-złośliwe niepokojenie.
    W przypadku, gdy środkiem jest telefon jest mały problem, jeśli jej nie
    znasz.
    Nie do końca jest jasne czy Policja ma prawo w przypadku wykroczenia
    zapoznać się rejestrem połączeń telefonicznych.
    Interpretując wprost kpow to nie ma prawa, chociaż można też iść szerzej,
    zaglądnąć do Prawa Telekomunikacyjnego itp.
    Wiem, że podobno w kilku tego typu sprawach prokurator zezwalał na dowód z
    rejetru połączeń, ale na jakiej podstawie to nie wiem (może z rozpędu...).

  • 4. Data: 2010-02-16 14:00:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    KK napisal:
> [...]
    > jej rozne rzeczy na moj temat.
    > Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

    Najprosciej: zmien numer telefonu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-02-16 14:04:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Najprosciej: zmien numer telefonu.

    Genialna porada.

    W okolicy grasuje gwałciciel? Co za problem - wyprowadź się!

  • 6. Data: 2010-02-16 14:26:26
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Lut, 14:04, KK <n...@i...com> wrote:
> [...]
    > jej rozne rzeczy na moj temat.
    >
    > Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

    Jesli cie obraza to jak najbardziej. Jesli twojej dziewczynie podaje
    nieprawdziwe informacje to tym bardziej.

  • 7. Data: 2010-02-16 14:31:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > Genialna porada.
    > W okolicy grasuje gwałciciel? Co za problem - wyprowadź się!

    Pomysl chwile na spokojnie :)

    Jakie koszty, i czasowe, i finansowe, bedzie musial poniesc
    na ewentualna prawna batalia z porzucona kochanka, a jakie
    w przypadku zmiany numeru. No i poza tym, w ktorym przypadku
    szybciej uzyska efekt? Mysl pragmatycznie, a nie proceduralnie.

    Dodatkowy hint: jestes w Polsce :D

    A rozwazajac twoja manipulacje: gwalciciel vs. wyprowadzka,
    koszty batalii prawno-policyjno-sadowej sa ZAZWYCZAJ nizsze
    niz koszty przeprowadzki. Teraz juz rozumiesz, skad wziela
    sie moja sugestia?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2010-02-16 14:36:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > A rozwazajac twoja manipulacje: gwalciciel vs. wyprowadzka,
    > koszty batalii prawno-policyjno-sadowej sa ZAZWYCZAJ nizsze
    > niz koszty przeprowadzki. Teraz juz rozumiesz, skad wziela
    > sie moja sugestia?

    Była to sugestia o tyle nieprzemyślana, że nie bierzesz pod uwagę, że
    dla niektórych zmiana numeru telefonu to wyższe koszta, niż przeprowadzka.

  • 9. Data: 2010-02-16 14:46:42
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Od kilku miesiecy jakas laska ktorej nigdy nie widzialem na oczy meczy
    > mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)
    > Ciagle dzwoni z roznych numerow i gdy tel odbiera moja dziewczyna gada

    Coś podobnego znajomy rozwiązał w ciekawy sposob:)

    Zaprogramował połaczenie na ten nr telefonu
    aby dzwonił co 1min, po 5 sekundach rozłaczął połaczenie.

    męczywołek, dał sobie spokoj po 2 dniach :)

  • 10. Data: 2010-02-16 15:39:12
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Była to sugestia o tyle nieprzemyślana, że nie bierzesz pod uwagę, że
    > dla niektórych zmiana numeru telefonu to wyższe koszta, niż
    > przeprowadzka.

    albo dla niektórych firm zmiana numeru nic nie da - bo po kilku dniach owa
    osoba znów się dowie jaki to numer telefonu...
    czasy książki telefonicznej raz na 2-3 lata już się skończyły
    dzis jest google i internet...

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk