  • 11. Data: 2010-02-16 16:07:25
    Temat: Re: upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    tak, jest sposób, zglaszasz na milicje nekanie telefoniczne, grozby, czy co
    tam (wczesniej dla pewnosci lepiej nagrac sobie przynajmniej jedna taka
    rozmowe jako dowut), milicja ja namierzy i ujawni i do sondu:O)

  • 12. Data: 2010-02-16 17:41:23
    Od: KK <n...@i...com>

    Amir pisze:
    > Coś podobnego znajomy rozwiązał w ciekawy sposob:)
    >
    > Zaprogramował połaczenie na ten nr telefonu
    > aby dzwonił co 1min, po 5 sekundach rozłaczął połaczenie.
    >
    > męczywołek, dał sobie spokoj po 2 dniach :)

    Nie rozumiem? ;)
    Zmiana nr malo tu da. Ta osoba potrafila zadzwonic nawet do mojej matki
    i wypytywac o mnie. A nr sama zdobyla...
    Mam wlaczona blokade na nr z ktorych dzwoni, lecz ona co dzien potrafi
    dzwonic z innego wiec blokada na niewiele sie zdaje
    Do tego umieszczala moje zdjecie na portalu spolecznosciowym podajac sie
    za mnie.
    Mam tez kilka smsow gdzie pisala ze ktos umiescil moje fotki na nk,
    fotce, sympatii itp...

  • 13. Data: 2010-02-16 20:13:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010, KK wrote:

    > Do tego umieszczala moje zdjecie na portalu spolecznosciowym podajac sie za
    > mnie.

    Nie żebym się na tym znał, ale z uwagą do poprzednich postów: znakomicie
    IMO polepsza to podstawę prawną działania policji.
    Podejrzenie o *przestępstwo* to "wyższa kategoria", niż o wykroczenie.
    Jeśli więc jest problem proceduralny, to w omawianym przypadku
    chyba się rozwiązuje.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-02-17 18:39:53
    Od: KK <n...@i...com>

    Zrobiłem przekierowanie wszystkich połączeń do burdelu :)
    I tym sposobem mam spokój
    Na szczęscie tego nr nikt nie zna i wcale go nie uzywam wiec nie szkoda...