    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: unijne kary
    Date: Wed, 26 Jan 2022 16:45:16 +0100
    <sspdcc$4ig$1@gioia.aioe.org> <sspf7m$14jq$1@gioia.aioe.org>
    <ssr2ec$nb4$1@gioia.aioe.org> <ssr38m$13ls$1@gioia.aioe.org>
    <ssrk41$1ku2$1@gioia.aioe.org> <ssrm6b$n1i$1@gioia.aioe.org>
    <ssrpnc$h5s$2@gioia.aioe.org>

    W dniu 26.01.2022 o 16:35, Wiesiaczek napisał:

    > Ale wpierdalasz wyroby kiełbasopodobne naszpikowane chemią i
    > wypełniaczami. Nawet nie wiesz, jak powinna smakować kiełbasa.

    Jeśli jadłeś w owych czasach dobrą kiełbasę, to była ona prywatnie
    robiona, na pewno nie ta ze sklepu. Tam jeśli nawet dostałeś, to było
    często też słabej jakości. Tak pamiętam dobrej jakości wędliny, ale one
    były robione w warunkach "domowych", a w mieście mieliśmy dodatkowo
    prywatną masarnię. Co ciekawe mogli sprzedawać tylko w piątki po
    południu.... W owych czasach jedna z bogatszych rodzin w okolicy.

    Ale wiesz, większość czasu to było załatwianie przez nich produktów. Z
    ciekawostek mieli zakaz robienia kaszanki - nie wiem czemu, ale mieli.
    Oczywiście robili, a w zamian okoliczny dzielnicowy wychodził zazwyczaj
    w piątek z torbą pełną wędlin...

    To tak a'propos tego jak trzeba było sobie radzić. Ja sam pamiętam, że u
    rolnkia mieliśmy "własną świnię". To był sposób na to aby na święta mieć
    wędliny...

    Ale opowiadaj niestworzone historie dalej.

    --
    http://zrzeda.pl