  • 11. Data: 2006-07-04 17:08:42
    Temat: Re: uniewaznienie umowy kupna
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    witek wrote:
> [...]

    no nie wiem... produkt niepelnowartocsciowy, juz w momencie sprzedazy
    niezgodny z oczekiwaniem klienta i zapewnieniem sprzedawcy
    dla mnie to podrecznikowy przypadek niezgodnosci towaru z umowa...

    nie minelo 6mies wiec teraz to sprzedawca ma zagwozdke "ba tylko jak
    udowodnie ze sprzedalem taki jak miał byc"

    zle mowie? jak tak to niech mnie ktos naprostuje.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2006-07-04 17:56:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <m...@c...cz> napisal w wiadomosci
    .com...

    Ja natomaist na Twoim miejscu szedl bym w strone oszustwa.
    Przesluchanie mechaników wykonujacych remont silnika dostarczy dowodów
    na celowe dzialanie poprzedniego wlasciciela.