  • 1. Data: 2004-04-17 18:12:57
    Temat: umowa zlecenie ...albo..zegnam..
    Od: "xxxx" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam problem z moim pracodawcą,zamierza wszelkimi środkami nakłonić mnie do
    rozwiązania umowy z czasu nieokreślonego na umowę zlecenie ,w którym
    informuje iż odmowa przejścia na w/w umowę spowoduje rozwiązanie
    dotychczasowej umowy.Co z tym fantem zrobić?

    Pozdrawiam.
    Robert

  • 2. Data: 2004-04-17 18:24:13
    Temat: Re: umowa zlecenie ...albo..zegnam..
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]
    :
    : Pozdrawiam.

    podpisac, albo poszukac innej pracy.

  • 3. Data: 2004-04-17 18:37:01
    Od: "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL>

    Użytkownik "xxxx" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informuje iż odmowa przejścia na w/w umowę spowoduje rozwiązanie
    > dotychczasowej umowy.Co z tym fantem zrobić?

    najpier musi ci dać wypowiedzenie .

  • 4. Data: 2004-04-17 21:30:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Apr 2004, ANDRZEJ wrote:

> [...]
    >+ > informuje iż odmowa przejścia na w/w umowę spowoduje rozwiązanie
    >+ > dotychczasowej umowy.Co z tym fantem zrobić?
    [...]
    >+ najpier musi ci dać wypowiedzenie .

    ...ale wtedy może dotrzymać słowa w zakresie rozwiazania wszelkich
    "stosunków prawnych" na dobre :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-04-17 21:48:05
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    nie ma prawa tego zrobić!!!!! tylko i wyłącznie z powodów określonych w kp
    oraz ewentulanie ustawie o szczególnym trybie rozwiązywania stosunku pracy z
    winy zakładu pracy (chodzi o problemy finansowe zakładu, nazwa ustawy jest
    mniej wiecej taka, jak napisałam) może wypowiedzieć strosunek pracy z tobą.
    nigdy na to się nie zgadzaj!! pewnie próbuje cię zastraszyć. w przeciwnym
    razie polecam złożenie pozwu do Sądu Pracy.
    pozdrawiam