  • 1. Data: 2004-04-17 15:14:21
    Temat: Od ktorego momentu 14 dni?
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Witam,

    Mam takie proste pytanie: oddlem sprzet do naprawy poprzez kuriera, za
    ktorego placi producent. Od ktorego dnia mam liczyc 14 dni, od dnia w ktorym
    kurier zabral sprzet, czy od momentu, kiedy dotarl on do serwisu?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 2. Data: 2004-04-17 21:38:41
    Temat: Re: Od ktorego momentu 14 dni?
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    ale o jakich 14 dniach mowa? okres naprawy?????

  • 3. Data: 2004-04-17 21:48:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Apr 2004, Snoopy wrote:

> [...]
    >+ kurier zabral sprzet, czy od momentu, kiedy dotarl on do serwisu?

    Ekhm... "a co masz w umowie" ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-04-18 08:54:00
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Pussy wrote:
    > ale o jakich 14 dniach mowa? okres naprawy?????

    Tak, chodzi o okres naprawy...

  • 5. Data: 2004-04-18 08:55:08
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ekhm... "a co masz w umowie" ? :)

    W umowie jest napisane 14 dni od momentu dostarczenia sprzetu, czyli juz
    sobie odpowiedzialem, dzieki :o)