  • 1. Data: 2007-07-03 20:57:49
    Temat: umowa-zlecenie a ciąża
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

    Witam

    mam takie pytanie, jak wygląda kwestia zasiłku macierzyńskiego pracownicy
    zatrudnionej na umowę - zlecenie. Czy w przypadku konieczności zwolnienia
    lekarskiego w czasie ciąży umowa taka stwarza jakieś szczególne
    niedogodności dla pracownicy? Z góry dziekuję za wszelką pomoc.

    pozdrawiam

    A.

  • 2. Data: 2007-07-03 22:34:12
    Temat: Re: umowa-zlecenie a ciąża
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grygooor wrote:
> [...]
    > lekarskiego w czasie ciąży umowa taka stwarza jakieś szczególne
    > niedogodności dla pracownicy? Z góry dziekuję za wszelką pomoc.

    A jakie składki są odprowadzane? (jak sobie odpowiesz na to pytanie, to
    będziesz wiedzieć, co przysługuje ;)

  • 3. Data: 2007-07-03 23:22:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "grygooor" <g...@t...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > mam takie pytanie, jak wygląda kwestia zasiłku macierzyńskiego pracownicy
    > zatrudnionej na umowę - zlecenie.

    na umowę zlecenie sie nie pracuje. Nie jest się pracownikiem.

    > Czy w przypadku konieczności zwolnienia lekarskiego w czasie ciąży umowa
    > taka stwarza jakieś szczególne niedogodności dla pracownicy? Z góry
    > dziekuję za wszelką pomoc.

    przy umowie zleceniu w ogóle nie ma czegoś takiego jak zwolnienie lekarskie.
    Zobowiązałaś się w umowie do wykonanaie czegoś w okreslonym terminie i
    nikogo nie obchodzi jak i kiedy to zrobisz.
    Nie możesz sama, znajdź zastępstwo aby wywiązać się z umowy w terminie. Na
    tym własnie polega zlecenie.
    Zleceniodawca ma prawo obciażyć cie wszelkimi kosztami, które musiał ponieść
    z powodu niewywiązania się w terminie z umowy.

    Jeśli chodzi od zasiłek to zależy czy masz płacone ubezpieczenie chorobowe.
    Zdaje sie min 6 miesięcy.

  • 4. Data: 2007-07-06 12:50:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jul 2007, witek wrote:

    > przy umowie zleceniu w ogóle nie ma czegoś takiego jak zwolnienie lekarskie.
    > Zobowiązałaś się w umowie do wykonanaie czegoś w okreslonym terminie

    wKF: dzieło zaplątałeś :)
    "do wykonywania czegoś z należytą starannością".

    > i nikogo nie obchodzi jak i kiedy to zrobisz.
    > Nie możesz sama, znajdź zastępstwo aby wywiązać się z umowy

    Zeby nie było, to tego się nie czepiam!

    pzdr, Gotfryd