  • 1. Data: 2007-07-03 20:19:59
    Temat: radca prawny do zmiany nazwy firmy
    Od: "Bkey" <b...@p...fm>

    Witam!
    Poszukuję radcy prawnego lub innej jednostki , która pomoże mi zmienić
    sposób prowadzenia działalności gospodarczej

    Chodzi o załątwienie spraw związanych z przepisaniem firmy na nowego
    właściciela oraz zmianę nazwy firmy

    Osoby zainteresowane prosze o kontakt meilowy b...@p...fm oraz
    przedstawienie warunków. Ogłoszenie dotyczy firmy z miasta Brzeg Dolny (
    koło Wrocławia )

  • 2. Data: 2007-07-04 14:12:19
    Temat: Re: radca prawny do zmiany nazwy firmy
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Bkey" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chodzi o załątwienie spraw związanych z przepisaniem firmy na nowego
    > właściciela oraz zmianę nazwy firmy

    A co to za "firma" jest teraz? Działalność gospodarcza osoby fizycznej, sp.
    z o.o., SA, sc, sj?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    Telefon 0-800-MEWA-00