  • 1. Data: 2007-07-03 21:05:02
    Temat: Odwolanie od wyroku - co dalej?
    Od: Pawel Lenart <p...@g...com>

    Witam.

    W sprawie mojego ojca zapadl wyrok zaoczny i zostala na niego nalozona
    grzywna. Odwolal sie od tresci wyroku i niedawno na adres domowy
    przyszedl list polecony z sadu. Jako, ze ojciec przebywa za granica
    (przebywal rowniez podczas calej sprawy), list zostal nieodebrany.

    Co powinien zrobic? Mozna zalatwic odebranie tego listu bez problemu.
    Jakie konsekwencje gorza mu, jezeli nie odbierze tego listu?

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-07-04 06:17:56
    Temat: Re: Odwolanie od wyroku - co dalej?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Co powinien zrobic? Mozna zalatwic odebranie tego listu bez problemu.
    > Jakie konsekwencje gorza mu, jezeli nie odbierze tego listu?

    pozostanie w aktach sprawy se skutkiem doreczeni.

    To jak go zalil jak byl zagranica ? Z zagranicy ? To jaki adres podal jako
    korespondencyjny ?

    Icek

  • 3. Data: 2007-07-04 20:25:28
    Od: Pawel Lenart <p...@g...com>

    On 4 Lip, 07:17, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > pozostanie w aktach sprawy se skutkiem doreczeni.
    >
    > To jak go zalil jak byl zagranica ? Z zagranicy ? To jaki adres podal jako
> [...]

    nie, wyslany byl z Polski. Korespondencyjny chyba byl polski.