  • 11. Data: 2009-07-01 21:58:18
    Temat: Re: umowa przedwstępna zakupu lokalu - cywilna czy akt notarialny ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    yapann wrote:

    > Rozumiem, że od umowy notarialnej można odstąpić za porozumieniem?

    tak, za porozumieniem zawsze
    umowa notarialna daje wieksze szanse na zmuszenie drugiej strony do
    wywiązania się z umowy jeśli druga strona nie chce sie wywiazac

    > Ach, no i co oznacza umowa przedwstępna notarialna zawierająca wniosek o
    > wpis do KW? (i czy są jakieś inne opcje i dodatki - ?)

    developer składa wniosek o wpis ciebie jako wierzyciela w ksiedze
    wieczystej działki na której buduje. Dobrze to miec
    Dodatkowe zabezpiczenie dla ciebie (czasami g... warte) gdyby np.
    developer padł.
    Wóczas sprzedaje sie wszystko co miał i rozdaje tym co sie ustawili w
    kolejce dłuników.
    Z umową przedwstępną staniesz na końcu kolejki i zwykle nie dostaniesz z
    powrotem nic.
    Z wpisem do ksiegi wieczystej działki możesz coś uszarpnąć więcej, bo
    jak sie ja sprzeda to wierzytelność na działce przejdzie na tego kto
    działkę kupił i tam się będziesz mógł zwrócić o "co łaska".

  • 12. Data: 2009-07-02 06:15:48
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Z wpisem do ksiegi wieczystej działki możesz coś uszarpnąć więcej, bo

    dzięki