  • 1. Data: 2009-07-01 05:05:48
    Temat: Wariograf pomógł w sprawie sedesu
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    57,Wariograf_pomogl_w_sprawie_sedesu.html

    Biegły specjalista od obsługi wariografu stwierdził na podstawie
    wykresów, że kobieta mówi prawdę - mówi Tomasz Snarski, oficer prasowy
    Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce. - Została więc wykluczona z
    kręgu osób podejrzewanych o udział w tej sprawie.

    Halo? W jakim kraju my żyjemy?

  • 2. Data: 2009-07-01 06:24:02
    Temat: Re: Wariograf pomógł w sprawie sedesu
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    przypadek napisal:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,67755
    57,Wariograf_pomogl_w_sprawie_sedesu.html
    > Halo? W jakim kraju my żyjemy?

    Zastrzezenie masz do wariografu, czy do sedesu? ;)
    Pamietaj, ze tam w gre wchodzi jeden trup i trzy osoby ranne,
    wiec pomimo zabawnego tytulu sprawa jest dosc powazna.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-07-01 06:53:39
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 1 Lip, 08:24, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
> [...]
    557,Wariograf_pomo...

    > Zastrzezenie masz do wariografu, czy do sedesu? ;)
    > Pamietaj, ze tam w gre wchodzi jeden trup i trzy osoby ranne,
    > wiec pomimo zabawnego tytulu sprawa jest dosc powazna.

    W ogóle nie interesuje mnie sprawa. Interesuje mnie od kiedy policja
    dopuszcza dowód z badania wariografem i czy następna będzie szklana
    kula. Jacyś tam radiesteci już się zdarzali.

  • 4. Data: 2009-07-01 07:02:36
    Od: kuba <j...@g...com>

    przypadek pisze:
> [...]
    > Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce. - Została więc wykluczona z
    > kręgu osób podejrzewanych o udział w tej sprawie.

    art. 192a par. 1 i 2 KPK dodany ustawą z 10.01.2003, wszedł w życie
    1.07.2003.

    pozdrawiam
    kuba

  • 5. Data: 2009-07-01 07:15:53
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    przypadek napisal:
    57,Wariograf_pomogl_w_sprawie_sedesu.html

    > Zastrzezenie masz do wariografu, czy do sedesu? ;)
    Ja mam do tego

    "ksiądz Tomasz z żoną i dziećmi wracali do domu samochodem"

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 6. Data: 2009-07-01 07:18:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 09:15:53 +0200, Jacek Swierczek napisał(a):

    > Ja mam do tego
    >
    > "ksiądz Tomasz z żoną i dziećmi wracali do domu samochodem"

    A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

  • 7. Data: 2009-07-01 07:36:34
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 1 Lip, 09:02, kuba <j...@g...com> wrote:

    > art. 192a par. 1 i 2 KPK dodany ustaw z 10.01.2003, wszed w ycie
    > 1.07.2003.
    >
    > pozdrawiam
    > kuba

    Wow, faktycznie. Pytanie tylko czy sądy mają świadomość zawodności tej
    metody.

  • 8. Data: 2009-07-01 07:52:42
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    jureq wrote:
    > A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

    Tu byl to faktycznie "batiuszka"
    Ale w "cywilizowanej" czesci kraju mamy jeszcze pastorow z gromadkami
    dzieci... :-)

    Wystarczy wyrwac sie z tego zascianka 90% spoleczenstwa katolikow
    zdziwionych zestawieniem slow "ksiadz" "zona" "dziecko" :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 9. Data: 2009-07-01 08:07:39
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 07:18:06 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > A o księżach prawosławnych albo grekokatolickich kiedyś słyszałeś?

    Ja nie slyszalem, za to o popach i owszem.
    Tak jak i o pastorach w kosciele ewangelickim.

    --
    Mark

  • 10. Data: 2009-07-01 09:00:28
    Od: "Emka" <e...@o...eu>