  • 1. Data: 2007-02-14 12:50:18
    Temat: umowa o dzieło a ubezpieczenie
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Witam!

    Współpracuję od jakiegoś czasu z pewną firmą, która od nowego roku zażyczyła
    sobie, aby umowa o dzieło była zabezpieczona ubezpieczeniem.

    W celu zagwarantowania realnego wykonania przez Wykonawcę zobowiązania, o
    którym mowa w ust. 1, a tym samym Wykonawca zobowiązuje się w terminie 7 dni
    od zawarcia Umowy do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
    z sumą ubezpieczenia nie niższą niż równowartość 10.000 euro (słownie:
    dziesięć tysięcy euro) oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentu tego
    ubezpieczenia.

    Czy możecie mi pomóc w określeniu, gdzie takie ubezpieczenia można zawrzeć?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2007-02-14 14:31:43
    Temat: Re: umowa o dzieło a ubezpieczenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Ślużyński wrote:

    > Czy możecie mi pomóc w określeniu, gdzie takie ubezpieczenia można zawrzeć?

    Nie ta grupa...

    Chwyć za słuchawkę i popytaj po ubezpieczycielach - nie jest ich w końcu
    aż tak dużo.