  • 1. Data: 2007-02-14 14:40:21
    Temat: Obwodnica koło domu
    Od: Krzysiek <o...@w...pl>

    Witam

    Koło mojego domu planowana jest budowa obwodnicy. Odległość ok 15 - 20 m
    od budynku mieszkalnego. Urząd Miejski i jego stosowne organy nie
    reagują na prośbę przesunięcia drogi o kilkanaście metrów. (szczegóły
    www.obwodnica.dai.pl )

    Do kogo (wyżej niż UM) mogę się zwrócić z prośbą o interwencję w tej
    sprawie.

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-02-14 17:42:36
    Temat: Re: Obwodnica koło domu
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Krzysiek" <o...@w...pl> napisał
> [...]
    > www.obwodnica.dai.pl )
    >
    > Do kogo (wyżej niż UM) mogę się zwrócić z prośbą o interwencję w tej

    Minister Szyszko będzie w sam raz.
    EWa

  • 3. Data: 2007-02-14 17:58:00
    Od: "xmicronet" <x...@t...pl>

    > Do kogo (wyżej niż UM) mogę się zwrócić z prośbą o interwencję w tej
    > sprawie.

    Chyba juz tylko do Pana Boga.

  • 4. Data: 2007-02-14 21:34:21
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >

    > Koło mojego domu planowana jest budowa obwodnicy. Odległość ok 15 - 20 m
    > od budynku mieszkalnego.

    przykra sprawa ale z drugiej strony moze warto otworzyc np knajpe albo
    motel?
    Anax

  • 5. Data: 2007-02-15 06:25:01
    Od: "IYIS" <m...@s...na.spam.wp.pl>

    > reagują na prośbę przesunięcia drogi o kilkanaście metrów. (szczegóły

    Może kluczem do wszystkiego jest to KTO jest
    właścicielem tych nieużytków na które nie chcą
    przesunąć obwodnicy i co sobie tam zaplanował?

    IYIS

  • 6. Data: 2007-02-15 09:14:17
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 lut o godzinie 22:34, na pl.soc.prawo, Anax WRC napisał(a):

    > przykra sprawa ale z drugiej strony moze warto otworzyc np knajpe albo
    > motel?

    Hehe - w pasie drogowym?
    Zapewne pozwolenie na budowę wyda mu "jego UM" :/

    --
    Herbi
    15-02-2007 10:14:15

  • 7. Data: 2007-02-15 09:26:59
    Od: Krzysiek <o...@w...pl>

    Czyli rozumiem że tylko Do Pana Boga się mogę zwrócić (ew. minister
    Szyszko- który moją prośbę oleje).

    Żyjemy w pięknym kraju...

    Krzysiek

  • 8. Data: 2007-02-18 11:53:27
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Moze sie zwrocic do kogo chcesz w tym kraju, lacznie z premierem i prezydentem.
    Kompletnie nic ci to nie da. Przezylismy to samo i nic!