  • 1. Data: 2004-03-25 14:29:57
    Temat: umowa k/s a rejestracja pojazdu - ...czy bedzie ok? ;)
    Od: "mochikanin" <m...@o...com>

    witam!!!

    kupilem sobie motocykl...

    z racji mojego mlodego wieku i braku doswiadczenia wpisalem w rubryce
    "zamieszkaly" - moj adres zamieszkania... ktory jest generalnie inny niz
    zameldowania ;)

    w umowie jednak podalem numer swojego dowodu itd... a w nim jest ten
    nieszczesny adres zameldowania...

    dla sprzedajacego bylo wszystko jedno - nie sprawdzil mnie w ogole...

    pytanie teraz jest nastepujace...

    czy mila pani w okienku zechce mi zarejestrowac moj motocykl widzac umowe z
    adresem innym niz ten na dowodzie osobistym ktorym sie w umowie posluzylem?

    ech... w koncu w umowie jest wyraznie "zamieszkaly:" a nie "zameldowany:" -
    coz... czlowiek uczy sie na bledach - szkoda ze swoich ;)

    pozdrawiam!