  • 1. Data: 2004-03-25 14:47:31
    Temat: rejestracja w przychodni
    Od: "Przemek" <b...@m...pl>

    Jesli ktos zna sie aktualnie na sytuacji w sluzbie zdrowia i potrafi mi
    odpowiedziec czy w mojej sytuacji nie poniose jakichs konsekwencji to bedzie
    milo.

    W 2003 roku nalezalem do Branzowej Kasy Chorych. Zameldowany bylem na
    dolnymslasku, a pracowalem w Warszawie. Chcialem udac sie do lekarza w
    W-wie, wiec wybralem przychodnie. Nie chcieli mnie tam przyjac bez
    rezygnacji z poprzedniej, ale ja bylem chory, zalezalo mi na poradzie wiec
    wyprosilem wizyte. Podpisalem oswiadczenie, ze z poprzedniej zrezygnowalem.
    Nie pamietam co sie wtedy dzialo z poprzednia, jakie trudnosci sprawily, ze
    nie wypisalem sie z poprzedniej. Mozliwe, ze po prostu w nowej nie dali mi
    potwierdzenia, ze tutaj naleze wiec w starej nie moglem pokazac, ze naleze
    gdzie indziej :).

    Teraz przyszedlem do poprzedniej i dowiedzialem sie, ze moje skladki ciagle
    ida tutaj na Dolny Slask.
    Podpisalem tez z nimi wybor lekarza na 2004 rok wlasnie tutaj.

    O przychodni w Warszawie zapomnialem, zamierzam sie stamtad wypisac jesli
    jestem zapisany.

    Teraz pytanie, czy ten mega balagan w sluzbie zdrowia moze byc grozny i ktos
    moze mi za cos kazac placic teraz ?
    Jak sie wyrejstrowac z przychodni w Wawie ? Pokazac im pismo potwierdzajace
    wybor lekarza na Dolnym Slasku ?

  • 2. Data: 2004-03-25 15:23:45
    Temat: Re: rejestracja w przychodni
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Przemek" <b...@m...pl> wrote in message
> [...]
    ktos
    > moze mi za cos kazac placic teraz ?
    > Jak sie wyrejstrowac z przychodni w Wawie ? Pokazac im pismo

    Kolejność jest taka. Zanim się zapiszesz do innego lekarza powinieneś się
    wypisać u poprzedniego i pokazać w nowej przychodni papierek, że się
    wypisałeś.
    To pokazanie papierka jest po to, że kasa odmówi zapłacenia drugiej
    przychodni jeśli jesteś w pierwszej.
    Więc chcą mieć podkładkę, że w tamtej już nie jesteś. U ciebie wystarczyło
    oświadczenie.

    natomiast wypisać się możesz zawsze i bez niczego, tylko weź potwierdzenie.

    Co się może stać?
    Najwyraźniej kasa w swoim burdelu płaciła obu przychodniom.
    Jak się kiedyś zorientuje to jednej zabierze to co się jej nie należało.
    Wtedy ta co jej zabrali jak dojdzie do tego, że złożyłeś fałszywe
    oświadczenie zażąda tych pieniędzy od ciebie.
    Prawdopodobieństwo tego ostatniego jest jak 1 - 0.(9)